ابزارهای مدیریت پروژه آژانس برای بهبود کسب و کار شما
ابزارهای مدیریت پروژه آژانس برای کمک به تیمها برای سادهسازی پروژههای خود، دستیابی به نتایج بهتر و کمک به تیم کمک میکنند تا سازماندهی شده باشند، طراحی شدهاند. اینها مفیدترین ابزارهای مدیریت پروژه هستند که می توانند به نتایج بهتر پروژه منجر شوند و به موفقیت تبدیل شوند.
مدیریت یک تیم از کارکنان هرگز آسان نیست و زمانی که پروژه های بزرگ و پیچیده در تعادل هستند، می تواند پیچیده تر شود. به منظور بهبود کارایی آژانس، تکمیل پروژه ها در زمان مقرر و ارائه بهترین نتایج به مشتریان، مهم است که در صورت امکان از ابزارهای مدیریت پروژه آژانس استفاده کنید. در زیر لیستی از بهترین ابزارهای مدیریت پروژه آژانس آمده است که می تواند به تیم شما کمک کند تا سازماندهی شده و به شما کمک کند گسترش پیدا کنید و در زمینه دیجیتال مارکتینگ جای خود را ثبت کنید .
۱. Monday
طیف گسترده ای از سیستم عامل ها را اجرا می کند که می تواند به تیم شما کمک کند تا سازماندهی شده و حتی برنامه های عملیاتی برای رسیدن به اهداف قابل اندازه گیری، مانند اهداف فروش، توسعه دهد. این برنامه دارای انواع مختلفی از سیستم عامل ها از جمله:
فروش CRM،.. ... ادامه مطلب
بهترین خدمات بازاریابی محتوا برای آژانس ها چیست؟
خدمات بازاریابی محتوا برای آژانس ها به یکی از موثرترین راه ها برای افزایش نرخ تبدیل وب سایت، افزایش آگاهی از برند و افزایش درآمد شرکت تبدیل شده است. اما این روزها، اگر شرکتی بخواهد فعالانه به این اهداف دست یابد، هر محتوایی جواب نمی دهد. خدمات بازاریابی محتوا فقط تولید برند یا محتوای تبلیغاتی نیست. آنها در مورد کمک به مشتریان برای استفاده از استراتژی های اثبات شده برای افزایش موفقیت محتوای خود هستند. در اینجا برخی از بهترین خدمات بازاریابی محتوا را که آژانسها برای کمک به مشتریان خود حتی در مقابل رقبا ارائه میدهند، مرور کنیم.
خدمات بازاریابی محتوا چیست؟
خدمات بازاریابی محتوا انواع خدمات دیجیتال مختلف را پوشش می دهد که همگی یک هدف مشترک دارند. هر کدام از آنها به یک استراتژی سفارشی پایبند هستند که به طور خاص برای دستیابی به اهداف کسب و کار خاص طراحی شده است. به خدمات بازاریابی محتوای مختلف برای آژانس ها به عنوان بازیکنان یک تیم ورزشی فکر کنید. در حالی که هدف کلی تیم برنده شدن است، هر بازیکن به روش منحصر به فرد خود در پیروزی سهیم است.
اما برای اطمینان از اینکه تمام آن تاکتیکهای فردی در ز.. ... ادامه مطلب
استراتژی سئو چیست ؟ چگونه یک استراتژِی 6 ماهه بنویسیم
استراتژی سئو 6 ماهه بنویسیم
6 Months SEO Strategy زمانی که در بازاریابی در خصوص بازاریابی محتوا صحبت میشود، حتما استراتژی سئو – استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیز باید بررسی شود
طبق تحقیقات پیو 85 درصد از آمریکایی ها هر روز از اینترنت استفاده می کنند . بدون یک استراتژی سئو موفق، شانس شما برای ارتباط با آن کاربران تقریباً وجود ندارد.
در این مقاله سعی خواهیم نمود به شما کمک کنیم تا با بررسی یک برنامه سئو ۶ ماهه و کارهایی که تیم شما در طول هر ماه باید انجام دهد، برایتان بازگو نماییم.
استراتژی سئو چیست و چرا به آن نیاز است استراتژی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) یک رویکرد استراتژیک برای بهبود دید وب سایت و رتبه بندی موتورهای جستجو است. این شامل مجموعهای از اقدامات، تکنیکها و استراتژیها با هدف بهینهسازی محتوا، ساختار و حضور آنلاین یک وبسایت برای جذب ترافیک ارگانیک (غیر پولی) از موتورهای جستجو مانند Google، Bing یا Yahoo است.
هدف اولیه استراتژی سئو این است که یک وب سایت در دسترس تر، مرتبط تر و جذاب تر برای موتورهای جستجو و کاربران باشد. هنگامی که یک وب سایت به درستی برای موتو.. ... ادامه مطلب
مشتریان اصلی برند چگونه در دوران بروز مشکلات کمک میکنند
مشتریان اصلی برند ، چه کسانی هستند ؟ چگونه مشتریان اصلی برند را در هنگام بحران یا بروز مشکلات عمیق ، کمک مینمایند ؟ آیا مشتریان اصلی میتوانند در جهت هدف برند باشند ؟ مشتریان اصلی برند که اغلب به عنوان مشتریان وفادار یا خریدار مداوم یا مکردد از آنها یاد میشود، میتوانند نقش مهمی در نجات برندهایی که با مشکلات یا چالشها مواجه هستند، ایفا کنند.
نحوه مشارکت مشتریان اصلی در بهبود نام تجاری آمده است:
ثبات در درآمد: مشتریان اصلی برند ستون فقرات جریان درآمد یک برند هستند. آنها به طور منظم خرید می کنند و درآمد ثابتی ایجاد می کنند که می تواند ثبات را در زمان های چالش برانگیز ایجاد کند. وفاداری آنها می تواند به برند کمک کند تا سطح خاصی از امنیت مالی را حفظ کند، حتی زمانی که رکود وجود دارد. تبلیغات دهان به دهان: مشتریان وفادار به احتمال زیاد یک برند را به دیگران توصیه می کنند. توصیه های شفاهی مثبت می تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند و به طور بالقوه از دست دادن مشتریان را در زمان های مشکل جبران کند. توصیفات معتبر آنها می تواند وزن بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی داشته باشد. بازخورد و بینش: مشتریان.. ... ادامه مطلب
خرید لباس نوزادی دخترانه و پسرانه: در سال 2023 چه چیزی مد است؟
در قلمرو مسحور کننده والدین، سفری لذت بخش وجود دارد که نه تنها شامل پرورش، بلکه پذیرش دنیای همیشه در ... ادامه مطلب
نحوه ایجاد یک طرح آژانس بازاریابی دیجیتال موثر
دیجیتال مارکتینگ می تواند پیچیده به نظر برسد، اما لازم است بدانید که چگونه یک برنامه آژانس بازاریابی دیجیتال را برای کمک به موفقیت کسب و کار خود توسعه دهید. با توجه به اینکه چه کسب و کاری دارید که محصولات، خدمات یا انواع دیگر کالاها را ارائه میدهد، مهم است که حضور آنلاین خود را شناخته باشید. بهترین راه برای جذب مخاطبین بیشتر از این کاربران و خریداران اینترنتی، ایجاد یک طرح آژانس بازاریابی دیجیتال است.
بازاریابی دیجیتال در طول سالها پیشرفت کرده است و درک بهترین شیوهها برای توسعه یک برنامه بازاریابی که برای آنها کار میکند و به نتیجه میرسد برای برخی از صاحبان کسب و کار گیجکننده است. خوشبختانه، چندین روش مطمئن وجود دارد که میتوانید برای کمک به مدیریت مشتریان فعلیتان، ایجاد سرنخ، و پیگیری روندهای مهم از طریق طرح آژانس بازاریابی دیجیتال خود، استفاده کنید.
۱. تجزیه و تحلیل SWOT انجام دهید
یکی از بهترین راهها برای شروع طرح آژانس بازاریابی دیجیتال شما، تجزیه و تحلیل SWOT است که می تواند به شما در شناسایی عوامل داخلی و خارجی موثر بر کسب و کارتان کمک کند. تجزیه و تحلیل SWOT مخفف عبارت .. ... ادامه مطلب
با مدیریت منابع بازاریابی تیم های بازاریابی مشارکتی بیشتری داشته باشید
روال یک آژانس شامل فرآیندهای زیادی است که می تواند با سرمایه گذاری در اطلاعات تأثیر مثبتی داشته باشد. علاوه بر افزایش زمان و بهره وری، مدیریت منابع بازاریابی (MRM) به شما کمک می کند تا یک روال بهینه تر را تنظیم کنید و در عین حال، بروز خطاها را کاهش دهید. در این راهنما، نشان خواهیم داد که چگونه MRM میتواند مدیریت گردش کار شما را با تشویق به رویکرد مشارکتیتر برای استراتژیهای شرکت و در نتیجه دستیابی به نتایج بهتر، بهبود بخشد.
مدیریت منابع بازاریابی چیست؟
مدیریت منابع بازاریابی که به عنوان ERP بازاریابی نیز شناخته می شود، نرم افزاری است که به متخصصان کمک می کند تا بر اجرای وظایف مولد سازماندهی، برنامه ریزی و نظارت داشته باشند. برای آژانس هایی که چندین حساب را مدیریت می کنند، تضمین رعایت مهلت ها و همچنین نیازها و انتظارات مشتری بسیار مهم است. برای درک مدل کنونی MRM، به یک زمینه کوچک در مورد ایجاد آن نیاز داریم.
با تحول دیجیتال ، فرصتهای فعالسازی بازاریابی از کانالهای مختلف بهطور قابلتوجهی افزایش یافت. در آغاز قرن، مدیریت منابع بازاریابی به عنوان پاسخی به آن تقاضای جدید وارد زندگی شد.. ... ادامه مطلب