چرا برند مهم است؟

هویت برند چیست؟ این به‌سادگی بیان کوتاهی است که شما چه کسی هستید و چه کاری می‌توانید برای کسی انجام دهید. وقتی راهی پیدا کردید که کل قول شرکت خود را در مورد اینکه کار با شما چگونه خواهد بود و چه چیزی در آن برای مشتریانتان وجود دارد را در چند کلمه احساسی کوتاه خلاصه کنید، برند خود را پیدا کرده‌اید. ساده است، درست است؟ پس چرا برندسازی مهم است؟ چرا ما حتی در مورد آن صحبت می‌کنیم، اگر دستیابی به آن آن‌قدر آسان است؟ همراه کسب‌وکار دماوند باشید تا به این سؤالات پاسخ دهیم. زیرا صادقانه بگویم، بسیاری از مردم در انجام این دو کار مشکل دارند. بسیاری از شرکت‌ها نمی‌توانند به طور خلاصه و جذاب به شما بگویند که چه کاری را برای چه کسی و چرا انجام می‌دهند. گویی این گرداب از نکات ظریف و جزئیات شروع به چرخیدن زیر پای آنها می‌کند و وقتی چیزی سخت است چه اتفاقی می‌افتد؟ مردم آن کار را خودشان انجام نمی‌دهند و به متخصص مراجعه می‌کنند. بااین‌حال، حتی اگر برندسازی ساده به نظر می‌رسد و فکر می‌کنید کاری است که می‌توانید بعداً زمانی که برای آن‌وقت دارید، انجامش دهید، من از شما می‌خواهم در مورد آنچه که با درست‌کردن.. ... ادامه مطلب

چگونه برای وب‌سایت کسب‌وکار خود محتوای عالی بنویسیم؟

محتوای وب‌سایت چیزی بیش از کلمات در یک صفحه است – این فرصتی است برای تعامل با مشتریان، ارائه محصولات و ایجاد یک نسخه آنلاین از نام تجاری. وب‌سایت‌ها بهترین تبلیغات هستند. اگر به‌خوبی انجام شود، آنها می‌توانند مکانی عالی برای نمایش محصولات شما و جذب مشتریان جدید و بازگشتی باشند. بااین‌حال، بیشتر بینندگان بازه توجه کوتاهی دارند. شما حداکثر ۱۵ ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدیدکننده را جلب کنید؛ بنابراین، جمله‌بندی، یا محتوا، مهم است که به‌درستی دریافت شود. در ادامه کسب‌وکار دماوند چند نکته آورده است که به شما کمک می‌کند محتوای عالی برای وب‌سایت خود بنویسید و مطمئن شوید که مخاطبان شما در صفحه‌تان باقی می‌مانند. به دنبال الهام باشیداگرچه لزوماً بودجه لازم برای استخدام یک تیم خلاق یا یک کپی‌رایتر حرفه‌ای را ندارید، می‌توانید ایده‌های عالی را از سایر وب‌سایت‌های برنده جایزه دریافت کنید. این صفحات اصلی دارای عناوین ساده و قابل اسکن، فضای سفید زیاد، حداقل تصاویر و یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) هستند که فرد را به مرحله بعدی هدایت می‌کند. از بالا شروع کنیدبا در نظر گرفتن مثال اپل، به محتوای صفحه.. ... ادامه مطلب

آموزش نحوه‌ دسترسی دادن در گوگل ادز Google Ads

مقالات تبلیغات در گوگل | رضا سپه‌وندی | تاریخ بروزرسانی : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ دسترسی دادن در گوگل ادز یکی از موضوع‌های بسیار مهمی است که صاحب هر کسب‌وکاری باید بداند؛ زیرا نمی‌توان تمام اطلاعات اکانت و کمپین‌ها را در اختیار همگان گذاشت. به عبارت دیگر، هر فردی بسته به موقعیتی که دارد، باید به بخشی از اطلاعات دسترسی داشته باشد. با اعطای دسترسی به سایر افراد و آژانس‌های تبلیغاتی، به آن‌ها این امکان را می‌دهید که اطلاعات شما را مشاهده و در صورت نیاز اصلاح کنند. از طرفی، شما می‌توانید تمام فعالیت‌های آن‌ها را دنبال کنید و مطمئن شوید کار اشتباهی از آن‌ها سر نزده باشد. در این مقاله ابتدا به شما نشان می‌دهیم که چرا سطح دسترسی افراد باید متفاوت باشد، سپس انواع سطوح دسترسی در گوگل ادز و شیوهٔ دادن دسترسی را بررسی می‌کنیم. در ادامه با یکتانت همراه شوید. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در گوگل را دارید، می‌توانید از تعرفه‌ها و شرایط یکتانت آگاهی کسب نمائید!) چرا سطح دسترسی افراد به اکانت گوگل ادز اهمیت دارد؟ اعطای سطح دسترسی اشتباه می‌تواند به یک فاجعه و بح.. ... ادامه مطلب