مقالات دیجیتال مارکتینگ | تحریریه یکتانت | تاریخ بروزرسانی : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
مردم امروزه بیش از پیش به شبکههای اجتماعی و خرید آنلاین وابسته شدهاند؛ بهخصوص اینستاگرام که محبوبیت زیادی در ایران به دست آورده است. در چنین شرایطی، برای رشد و جذب مشتری چه راهی به ذهنتان میرسد؟
یکی از روشهای موثر کمکگرفتن از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ است. تبلیغات مسیر رشد را کوتاهتر میکند؛ اما به شرطی که بدانیم بودجهٔ تبلیغاتی خود را خرج تبلیغ در چه پیجهایی کنیم. به همین دلیل، لیست بهترین پیجهای تبلیغاتی اینستاگرام را در این مقاله در اختیار شما میگذاریم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا پس از بررسی ویژگیهای یک صفحهٔ خوب، متوجه شوید چگونه بهترین گزینه را انتخاب کنید.
نگران هزینهها هم نباشید! در آخر مقاله، دربارهٔ عوامل تاثیرگذار در تبلیغات در پیجهای معروف اینستاگرامی صحبت خواهیم کرد. (چنانچه قصد اجرای تبلیغات در اینستاگرام را دارید، میتوانید از شرایط و تعرفههای یکتانت اطلاعات کسب کنید)
معرفی بهترین پیجهای تبلیغ اینستاگرام
تبلیغ مناسب میتواند توجه مخاطبان را جلب کند، به جذب مشتری بیشتر منجر شود و در نهایت، درآمد را افزایش دهد؛ ولی شاید بپرسید که تبلیغ خود را به کدام پیج بسپاریم؟ پاسخ این سؤال به نوع کسبوکار و هدف شما بستگی دارد؛ بنابراین ما بهترین پیجهای را در حوزههای مختلف بررسی کردهایم.
این شما و این هم لیست بهترین پیجهای تبلیغاتی اینستاگرام:
۱. صفحههای طنز و سرگرمی
در اینستاگرام، پیجهای طنز و سرگرمی بیشترین طرفدار را در بین دیگر موضوعات دارند. همین امر باعث میشود که مخاطبان زیادی این صفحات را دنبال کنند؛ بنابراین میتوانید تبلیغات خود را با اطمینان بیشتری به این پیجها بسپارید.
«آقای هومن ایرانمنش» یکی از بهترین صفحهها در زمینهٔ طنز و سرگرمی است که طرفداران زیادی دارد. تنها با توجه به تعداد لایکهای هر ویدیو میتوانید تعامل بالای آن را حس کنید. این پیج میتواند یکی از گزینههای خوب برای تبلیغات شما باشد.
یکی دیگر از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ، صفحهٔ «آقای محمد معماریان» است که بیش از ۲ میلیون فالوور دارد. آقای معماریان تبلیغات را بهصورت پستهایی سرگرمکننده و خلاقانه منتشر میکند.
پیج «پوری تیجی» با تولید محتوای خلاق و کمدی، مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است. این پیج یکی از بهترین انتخابها برای تبلیغات اینستاگرامی به حساب میآید؛ زیرا ۱/۲ فالوور آن بهخوبی در کامنتها حضور دارند، ویدیوها را میبینند و آنها را لایک میکنند. رابطهٔ خوب میان دنبالکنندگان و این اکانت، بهترین فرصت برای تبلیغ است!
خانم «سرنا امینی» توانسته با انتشار پستهای جذاب که بیشترِ آنها بهشکل سناریوی یک داستان هستند، به بیش از ۸ میلیون دنبالکننده برسد. این پیج گزینهٔ خوبی برای افزایش آگاهی از برند، جذب فالوور بیشتر و بالابردن فروش است. بازدید ویدیوهای سرنا امینی بهطور میانگین بالاتر از ۱۰ میلیون بار است!
۲. صفحههای سفر و گردشگری
با وجود مناطق دیدنی فراوان در ایران و علاقهٔ افراد به سفر، صفحههای زیادی در این زمینه فعالیت میکنند. اکثر پیجهای گردشگری، علاوه بر ارائهٔ نکات کاربردی برای سفر، تبلیغات هم انجام میدهند. در ادامه، به معرفی بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ در این زمینه میپردازیم که از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.
اگر شما محصول خاصی مانند انواع کولهپشتی یا لوازم موردنیاز برای کمپزدن ارائه میدهید یا حتی اقامتگاه بومگردی در شهر خود دارید، برای معرفی و تبلیغات پیج خود میتوانید به این صفحهها مراجعه کنید.
یکی از محبوبترین صفحههایی که مکانهای دیدنی را در اختیار مخاطبان قرار میدهد، «اِنجوی تهران» است. این پیج با استوریهای روزانهٔ خود که بیشتر بهصورت رشته استوری هستند، توانسته تعامل خوبی با مخاطبان داشته باشد.
«واندرز» دربارهٔ ماجراجویی، سفر و طبیعت تولید محتوا میکند که بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دنبالکننده دارد. تبلیغات در این صفحه به ۲ صورت نمایش داده میشوند: استوری و پست موقت.
معرفی مکانهای دیدنی در استانهای شمالیِ ایران، برای دوستداران سفر همیشه جذاب است. «شمال تراول» یکی از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ است که مکانهای گردشگری و طبیعت بکر ایران از جمله مناطق شمالی را به مخاطبان خود معرفی میکند.
آخرین صفحهای که در این حوزه میخواهیم معرفی کنیم، «ایران رو بگرد» است که با انتشار محتواهای جذاب از مکانهای دیدنی شهرهای مختلف در ایران، توانسته نظر بیش از ۷۰۰ هزار مخاطب را جلب کند.
۳. صفحههای سبک زندگی
اینفلوئنسرهای فعال در این حوزه در کنارِ اشتراکگذاری اتفاقات روزمرهٔ خود، تبلیغات هم انجام میدهند. برای مثال، پست یا استوری تبلیغ شما به این شکل است که اینفلوئنسر از محصول شما استفاده میکند و به مخاطب میگوید که این محصول چه کمکی به او در بهبود زندگی کرده است.
برای تبلیغ کسبوکار خود، میتوانید به صفحهٔ این افراد سر بزنید یا از طریق پلتفرم جریان (یکی از زیرمجموعههای یکتانت) اقدام کنید. بیایید برخی از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ در این حوزه را بررسی کنیم:
خانم «سپیده بزمیپور» -همسر آقای شاهرخ استخری، بازیگر فیلم و تلویزیون- در این زمینه فعالیت دارد. خانم بزمیپور با انتشار روزمرگیهای خانوادهٔ خود، توانسته رابطهٔ خوبی با مخاطبان ایجاد کند.
خانم «صنم سمیعپور» نزدیک به ۲ میلیون دنبالکننده دارد و توانسته با به تصویرکشیدن لحظات شیرین زندگی خود با همسر هندیاش با مخاطبان خود ارتباط نزدیکی برقرار کند. تعامل مخاطبان را میتوانید از لایکهای هر پست (تقریبا ۲۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزار) و تعداد کامنتهای آن (بهطور متوسط ۱۸ هزار کامنت) متوجه شوید.
پیج بعدی که در عرصهٔ سبک زندگی فعالیت میکند، «گیتا هوم» است که یکی بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ محسوب میشود. خانم گیتا محتوای جذاب برای تبلیغات محصولات یا خدمات مختلف را با روشهای جالب تولید میکند و آنها را با دنبالکنندگان خود به اشتراک میگذارد.
خانم «وحیده علیحسینی» روزمرگیهای خود را در قالب داستان به اشتراک میگذارد که همین موضوع باعث شده تا ۱ میلیون فالوور داشته باشد. رابطهٔ خوب خانم علیحسینی با دنبالکنندگان را میتوانید در جایجای اکانت ببینید؛ بنابراین میتوانید این صفحه را برای تبلیغات مؤثر، در نظر داشته باشید.
۴. صفحههای رستوران و غذا
معرفی بهترین رستورانها و بلاگرهای این حوزه همیشه برای افراد جذاب بوده است و پیجهایی که در این زمینه فعالیت میکنند، معمولا نرخ تعامل و فالوورهای بالایی دارند. با توجه به این موضوع، اگر محتوای پیج شما هم با این موضوع مشترک است، هر چه زودتر از اکانتهایی که در ادامه معرفی میکنیم، برای تبلیغات استفاده کنید.
یکی از معروفترین افرادی که در زمینهٔ تست غذاهای مختلف در ایران و خارج از آن فعالیت میکند، آقای «امیر جابری» است. آقای جابری نزدیک به ۲ میلیون دنبالکننده دارد و پستهای او بالای ۱۵ هزار بار لایک میشوند و ویدیوهای آن بیش از ۲۰۰ هزار بازدید میگیرد.
یکی از فود بلاگرهای حرفهای، آقای میلاد کلانتری ملقب به «میلاد تیستر» است که به معرفی رستورانهای خوب در تهران میپردازد. محتوای جذاب آقای کلانتری باعث شده است مخاطبان به پستها و استوریهای او واکنش خوبی نشان دهند. پیج او یکی از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ است.
صفحهٔ «سالاد شیک» آموزش غذاهای جدید را برای افرادی که به آشپزی و سفرهآرایی علاقه دارند، ارائه میدهد. خانم نسترن علاوه بر آشپزی، تکنیکهای جالبی برای تزیین غذاهای مختلف در اختیار مخاطبان خود میگذارد.
اگر مخاطبان پیج شما خانمها یا آقایانی هستند که آشپزی میکنند، میتوانید پیج «آشپزی سحر» را برای تبلیغ انتخاب کنید. این صفحه سادهترین دستورپختها را در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد و بیش از یک میلیون دنبالکننده دارد.
۵. صفحههای ورزش و سلامت
یکی از داغترین موضوعات در اینستاگرام، مباحث پزشکی و مطالب ورزشی است؛ همچنین پیجهای تناسب اندام و بدنسازی محتواهایی دربارهٔ دستیابی به فرم مناسب برای بدن را به مخاطبان خود آموزش میدهند. عدهای هم اخبار روز ورزشی را پوشش میدهند.
اگر شما هم محصول یا خدماتی در این زمینه ارائه میکنید یا کسبوکارتان با افراد جوان و ورزشکار در ارتباط است، میتوانید برای تبلیغات به سراغ این صفحهها بروید. در ادامه، بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ در این زمینه را به شما معرفی میکنیم.
پیج «مجلهٔ پزشکی» نکات جالبی را دربارهٔ سلامتی منتشر میکند و محبوبیت زیادی دارد. بالابودن لایکها و کامنتها نشاندهندهٔ تعامل بالا در این صفحه است و میتوانید معرفی پیج خود را به مجلهٔ پزشکی بسپارید.
ارائهٔ نکات کلیدی در رژیم برای افراد در وزنهای مختلف، طرفداران بسیاری دارد. صفحهٔ «رژیم نکته» با تقریبا یک میلیون دنبالکننده در این زمینه فعالیت میکند. ارائهٔ این نکات مفید، سبب شده مخاطبان واکنش خوبی به محتوای آن داشته باشند.
«فیتنس کلیپ» یکی از محبوبترین پیجهای بدنسازی است که با روشهای آسان و کاربردی مانند رقص، رسیدن به اندام خوب را آموزش میدهد که توانسته با این آموزشها، بیش از دو میلیون دنبالکننده را با خود همراه کند. یکی دیگر از مزیتهای این پیج این است که تبلیغات بهصورت پست دائم منتشر میشوند.
اخبار ورزشی از آن دسته موضوعاتی محسوب میشود که طرفداران زیادی دارد. «ورزش سه» یکی دیگر از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ است که میتوانید آن را انتخاب کنید؛ چون این پیج با ارائهٔ مطالب ورزشیِ بهروز، دنبالکنندههای زیادی (بیش از ۴ میلیون) جذب کرده است.
۶. صفحههای مد و زیبایی
معمولا این پیجها دربارهٔ ترندهای روز برای آقایان و خانمها صحبت میکنند و در کنارِ آن به تبلیغات انواع محصولات آرایشی، لباس و حتی اکسسوریهای کاربردی میپردازند. اگر محتوای پیج شما فروش یا ارائهٔ خدمات زیبایی است، بیدرنگ، برای تبلیغ بهسراغِ یکی از این صفحهها بروید.
آقایان همیشه برای داشتن استایلی بهتر تلاش میکنند. «شیک تاپ» یکی از محبوبترین پیجهایی است که نکاتی دربارهٔ تیپهای مختلف آقایان دارد و در بین پستهای این پیج مواردی را میبینیم که برای استایل خانمها هم کاربردی است. اگر مخاطبان شما خانمها و آقایانی هستند که به استایل خود اهمیت زیادی میدهند، میتوانید این پیج را برای تبلیغ انتخاب کنید.
خانم «آیدا منافی» یکی دیگر از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ است که نکات ستکردن لباسها، مطابق با ترند روز را ارائه میدهد. او در زمینهٔ مدلینگ فعالیت دارد و با تولید محتوای جالب و کاربرپسند توانسته مخاطبان زیادی به دست آورد.
یکی از مشهورترین افراد در زمینهٔ مد و زیبایی، خانم «ملینا تاج» است که بیش از ۲ میلیون فالوور دارد. با نگاهی گذرا به پستها میبینید که چه ارتباط خوبی بین مخاطبان و مطالب پیج برقرار است. این نکته بدان معنا است که تبلیغات در این صفحه بیشتر در معرض دید مشتریان بالقوه شما قرار میگیرد.
آموزش نکات زیبایی همیشه مورد استقبال قرار میگیرد. «میکآپ ویدیو آیآر» پیجی است که دربارهٔ ماسکهای خانگی، اطلاعات مفیدی را به مخاطبان ارائه میکند. ویدیوها و دیگر محتوای این صفحه از بازدید خوبی برخوردارند؛ بنابراین میتوانید با خیال راحت، تبلیغ کسبوکار خود را به این صفحه بسپارید.
۷. صفحههای آموزشی
صفحههایی که در زمینهٔ آموزش فعالیت دارند، با ارائهٔ محتوای آموزشی دربارهٔ موضوعهای مختلفی مانند فتوشاپ و عکاسی و حتی نکاتی در زمینهٔ راهاندازی کسبوکارها، توجه و اعتماد مخاطبان زیادی را جلب میکنند؛ بنابراین تبلیغات در این پیجها میتواند کارساز باشند.
آموزش ژستهای عکاسی از آن دسته موضوعاتی است که همیشه برای خانمها و آقایان جذابیت دارد. «فتوگرافی پُز» یکی از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ است که دربارهٔ ژست عکاسی ایدههای خلاقانهای را در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد و با تعامل خوبی که در میزان لایکهای این صفحه میبینیم، انتخاب خوبی برای داشتن تبلیغ موثر است.
پیج «خلاقشو تیوی» ایدههای جالبی برای ساختن وسایل کاربردی در اختیار مخاطبان قرار میدهد و با ارائهٔ این نکات، به بیش از یک میلیون فالوور دست پیدا کرده است. این صفحه با انتشار پستهای مفید به یک گزینهٔ خوب برای تبلیغات کسبوکارها تبدیل شده است.
شاید آموزش در حوزهٔ کسبوکار دنبالکنندگان زیادی نداشته باشد؛ اما میتوانید اطمینان حاصل کنید که این پیجها از فالوورهای حرفهای برخوردارند. در واقع، شانس تبدیل آنها بسیار بیشتر است؛ چراکه به موضوع فعالیت شما علاقه دارند. پیج «مستر هانتر» در زمینهٔ توسعه کسبوکار و بازاریابی، نکات مفید و مشاورههای خوبی ارائه میدهد.
آقای «محمد هدایتفر» تسلط بالایی در کار با فتوشاپ دارد و با ارائهٔ آموزشهای خلاقانه، کار با این نرمافزار را برای دوستداران این برنامه لذتبخش کرده است. همین امر باعث شده است تا تعامل خوبی بین او و مخاطبانش شکل بگیرد.
تا اینجای مقاله، با بهترین پیجهای اینستاگرام در حوزههای مختلف آشنا شدید که میتوانید تبلیغات خود را به آنها بسپارید. شکی نیست که صفحههای دیگری هم در این زمینه وجود دارند. شما میتوانید لیست اینفلوئنسرهای اینستاگرام را در جریان مشاهده و تعرفه تبلیغات در هر کدام از پیجها را بررسی کنید.
اما سوال اینجاست که باید چه مواردی را هنگام انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام در نظر بگیرید؟ در بخش بعدی، نکات مهمی را در این زمینه با شما در میان میگذاریم تا بتوانید نتیجهٔ بهتری بگیرید.
ویژگیهای بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغات
تبلیغات اینستاگرام روشی است که برای دستیابی به مخاطبان بیشتر استفاده میشود. دلایل زیادی وجود دارد که یک کسبوکار یا یک فرد ممکن است تصمیم به انجام آن بگیرد؛ اما قبل از انتخاب یکی از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ، باید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:
۱. فالوورهای واقعی و فعال
وقتی شما تصمیم میگیرید که برای پیج خود تبلیغات کنید، یکی از دلایل آن میتواند جذب فالوور بیشتر باشد؛ بنابراین باید به سراغ صفحهای بروید که دنبالکنندههای نسبتا بالایی داشته باشد. علاوه بر آن، باید اطمینان حاصل کنید که این افراد واقعی هستند تا تبلیغات شما را به هدفتان برسانند.
۲. نرخ تعامل بالا
مطمئنا صفحههایی را دیدهاید که دنبالکنندههای زیادی دارند، اما مخاطبان تعامل زیادی با محتوای منتشرشده برقرار نمیکنند. منظور از تعامل یا اینگیجمنت این است که مخاطب پست یا استوری را لایک کند، کامنت بگذارد و در صورتی که محتوا برایش مفید بود، آن را ذخیره کند یا برای دوستان خود ارسال نماید.
برای اینکه از این موضوع مطلع شوید، میتوانید به لایک پستها، بازدید ویدیوها و نظراتی که در زیر پست گذاشته میشوند، توجه داشته باشید. علاوه بر آن، ابزارهایی برای فهمیدن نرخ تعامل پیج وجود دارند که برخی از آنها بهصورت رایگان در دسترس قرار دارند:
- Ninjalitics
- Phlanx
- Hypeauditor
۳. همخوانی دنبالکنندگان پیج با مخاطبِ هدف شما
تصور کنید فردی که پیج فروش لوازم الکترونیکی دارد، تبلیغ (با هدف فروش) خود را به اینفلوئنسری بدهد که محتوای پیج آن آموزش گلدوزی است! چه اتفاقی میافتد؟ ما به شما میگوییم! این تبلیغ بههیچوجه کارساز نخواهد بود. شما باید مخاطب هدف خود را شناسایی کنید و سپس صفحههایی را انتخاب نمایید که علایق و نیاز دنبالکنندگانش همسو با تبلیغات شما باشند.
۴. هزینه تبلیغات مقرونبهصرفه
بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ متناسب با تعامل و تعداد دنبالکنندههای خود تعرفهٔ معقول و بهصرفهای را ارائه میدهند؛ اما پیجهایی وجود دارند که تعرفههای نجومی برای تبلیغات در نظر گرفتهاند. از این رو، شما باید هزینهٔ تبلیغاتی را با تعداد فالوور و نرخ تعامل در این پیجها و سایر پیجهای مشابه مقایسه کنید.
۵. محتوای باکیفیت
در برخی موارد، ممکن است محتوای خوبی برای تبلیغ نداشته باشید. در چنین شرایطی، باید پیجی را برای تبلیغ انتخاب کنید که محتوای باکیفیت و جذابی تولید کند. انتشار ویدیوهای جالب در قالب پست یا رشته استوری که راوی یک داستان هستند، بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار میگیرند.
با در نظر گرفتن فاکتورهایی که معرفی کردیم، میتوانید بهترین پیجها را برای تبلیغات مؤثر انتخاب کنید. میخواهید بدانید که تعرفهٔ تبلیغات در این صفحهها به چه عواملی وابسته است؟ آخرین بخش مقاله را هم بخوانید:
تعرفه تبلیغ در بهترین پیجهای اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد؟
تعرفهها در بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ، یک عدد ثابت نیست و به عوامل مختلفی وابسته است که در ادامه به مهمترینِ آنها پرداختهایم:
- تعداد فالوورها: تعداد دنبالکنندههای پیج تبلیغکننده در میزان هزینهای که برای یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خرج میکنید، تأثیر میگذارد. در واقع، صفحهای فالوورهای واقعی زیادی داشته باشد، نرخ بالاتری برای تبلیغات درخواست میکند؛
- نوع محتوای شما: نوع محتوا در هزینههای تبلیغات اینستاگرام موثر است. برای مثال، تعرفهٔ محتوای ویدیویی که خود اینفلوئنسر ساخته است، از یک عکس معمولی بیشتر است؛
- حوزهٔ فعالیت شما: هزینهٔ تبلیغات به میزان رقابت در حوزهٔ فعالیت شما بستگی دارد. برای مثال، برخی از صنایع مانند آرایشی و بهداشتی به دلیل رقابت سنگین، نرخ بالاتری برای تبلیغات دارند.
مخاطبان اینستاگرام روزبهروز بیشتر میشوند و بهدنبالِ آن، کسبوکارهای بیشتری وارد این فضا میشوند. در این بین، شاید این سوال ذهنتان را مشغول کند که از کجا میتوانید بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ را بررسی کنید؟ تیم جریان این کار را برایتان آسان میکند. در ادامه، نحوهٔ مشاهدهٔ تعرفهٔ اینفلوئنسرها در جریان را به شما میگوییم.
ارزیابی تعرفه تبلیغات پیجهای اینستاگرامی در جریان
پس اینکه، وارد وبسایت جریان شدید، به صفحهٔ لیست اینفلوئنسرها بروید. در این صفحه، پیجهای مختلف با تعداد فالوور و نرخ تبلیغات را مشاهده میکنید. اگر پیج خاصی مدنظرتان است، میتوانید از قسمت سرچ، آیدی آن را وارد کنید تا اطلاعات آن را به دست آورید.
ابتدا، در قسمت شبکههای اجتماعی تیک «اینستاگرام» را بزنید و سپس روی قسمت «دستهبندی موضوعی» کلیک کنید که در آن بیش از ۶۰ موضوع پرطرفدار ارائه شده است. موردی را که به کسبوکار شما نزدیکتر است، انتخاب نمایید.
در قسمت محدودهٔ قیمتِ تعرفه، میتوانید مطابق با بودجهای که برای کمپین خود در نظر دارید، رنج قیمت را در نوار مشخصشده در تصویر زیر مشخص کنید.
آیا تعداد فالوورهای نمایشدهنده برای شما اهمیت دارد؟ در بخش «تعداد فالوور»، میتوانید این تعداد را مشخص کنید.
در قسمت بعدی، میتوانید نوع تبلیغ خود را انتخاب نمایید. اگر محتوای آماده دارید، تیک آن را بزنید؛ اما اگر میخواهید اینفلوئنسرها برایتان تولید محتوا کنند، تیک دوم را بزنید.
در آخر، از قسمت نوع رسانه انتخاب کنید که میخواهید تبلیغ شما بهشکل استوری باشد یا یک پست.
تا اینجا مواردی را که در قسمت راست صفحه بود، به شما معرفی کردیم. پس از انتخاب آنها، میتوانید بر اساس موارد زیر لیست خود را مرتبسازی نمایید:
- ارزندهترین: با انتخاب این گزینه، پیجهایی که نسبت به تعاملشان قیمت مناسبتری دارند، به شما نشان داده میشوند؛
- ارزانترین و گرانترین: این گزینهها بهترتیب کمترین و بیشترین نرخ تبلیغات را نشان میدهند؛
- بیشترین فالوور و کمترین فالوور: این فیلترها پیجهایی که بیشترین یا کمترین دنبالکننده را دارند، نمایش میدهند؛
- بیشترین نرخ تعامل: این گزینه پیجهایی را که نرخ تعامل بالایی دارند، نشان میدهد که یکی از اصلیترین فاکتوها است؛ چراکه به شما اطمینان میدهد بودجهتان در جای درست و تاثیرگذار صرف میشود.
برای مشاهدهٔ جزئیات بیشتر، میتوانید در وبسایت جریان بهصورت رایگان ثبتنام کنید و اولین کمپین تبلیغات اینستاگرامی خود را بسازید.
جمعبندی
تبلیغات در اینستاگرام فرصتی منحصربهفرد برای کسبوکارها فراهم میکند تا به مخاطب هدف خود دست پیدا کنند یا آگاهی از برند خود را افزایش دهند. تبلیغات راهی عالی است که کاربران را به کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ کسبوکار یا محصول شما تشویق میکند؛ اما قبل از هر چیزی باید اطلاعات دقیقی از صفحههای اینستاگرام برای تبلیغ داشته باشید.
در این مقاله، بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ را در ۷ دستهبندی اصلی بررسی کردیم، به شما گفتیم چگونه آنها را ارزیابی کردیم و راهکاری برای بررسی تعرفه تبلیغات ارائه دادیم. اکنون نوبت شماست که برای رشد سریع کسبوکار خود دستبهکار شوید تا از رقبای خود عقب نمانید!
اگر سؤالی در این زمینه دارید، آن را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. آیا تا بهحال در اینستاگرام تبلیغ کردهاید؟ چه نتیجهای گرفتید؟
منابع:
wordstream | hubspot | Webfx
5/5 – (1 امتیاز) تحریریه یکتانت برچسب ها: بازاریابی شبکههای اجتماعی
ارسال نظر کنسل کردن پاسخ
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
نام و نام خانوادگی* ایمیل* متن نظر
بدون دیدگاه