عوامل زیادی در ایجاد یک وبسایت کسبوکار کوچک مؤثر وجود دارد. از طراحی شما گرفته تا روشهای تبلیغاتی، کار هرگز تمام نمیشود. اگر به دنبال بهبود خانه آنلاین شرکت خود هستید، این نکات را از کسبوکار دماوند بخوانید.
آمار طراحی وب را درک کنید
کسبوکارها باید وبسایتهای خود را بهصورت دورهای بهروز کنند تا با روندها و استانداردها همگام شوند. درک اینکه چگونه سایر مشاغل طراحی وب خود را ایجاد میکنند ممکن است به شما کمک کند تا استراتژی آنلاین خود را بهتر بکار ببرید.
به نرخ پرش خود شیرجه بزنید
نرخ پرش نشان میدهد که افرادی که از وبسایت شما بازدید میکنند یا ایمیلهای شمارا بلافاصله باز میکنند، چقدر کلیک میکنند. اطلاعات بیشتری برای باز کردن این اعداد وجود دارد، مانند تفاوت بین پرش های سخت و نرم.
ایدههایی برای وبلاگ کسبوکار خود جمعآوری کنید
وبلاگ میتواند راهی مؤثر برای ایجاد ترافیک و ایجاد اعتبار برای وبسایت شما باشد. بااینحال، تصمیمگیری برای نوشتن ممکن است سخت باشد.
با روندهای چت بات همراه باشید
چت بات ها به سرعت تبدیل به یک روش محبوب برای ارائه خدمات آسان به مشتریان به وبسایتهای تجاری میشوند. ازآنجاییکه فناوری دائماً در حال تغییر است، بهتر است مراقب کارهایی که شرکتهای دیگر در این زمینه انجام میدهند، باشید.
از استراتژیهای بازاریابی محتوا برای مبتدیان استفاده کنید
بازاریابی محتوا میتواند برای کسبوکارها در هر مرحلهای مفید باشد. حتی مفاهیم اولیه ممکن است به کسبوکارهای جدید و تازه تاسیس شده کمک کند تا از محتوای وبسایت خود بیشتر استفاده کنند.
ویدئو را در استراتژی بازاریابی محتوای خود ادغام کنید
همچنین بخوانید: داستان بازاریابی موفق باربری (Burberry)
بسیاری از مشاغل دارای متن و عکس در وبسایتهای خود هستند؛ اما ویدئو بخش بزرگی از آینده بازاریابی محتوا است؛ بنابراین ویدئوهایی را در وبسایت خود قرار دهید تا با انتظارات مصرفکننده مطابقت داشته باشید.
جلوگیری از تقلب دیجیتال با فناوری جدید
جرایم سایبری میتواند وبسایتهای کسبوکار کوچک و دستگاههای مختلف فناوری را هدف قرار دهد. حفاظت از این داراییها برای ایمنسازی داده های مشتری و اطلاعات اختصاصی ضروری است. خوشبختانه، ابزارهای فناوری جدید بهطور مداوم برای کمک ایجاد میشوند.
یک فروشگاه آنلاین راهاندازی کنید
برخی از کسبوکارها کل جریان درآمد خود را حول یک فروشگاه آنلاین ایجاد میکنند؛ اما دیگران از آن بهعنوان منبع درآمد ثانویه استفاده میکنند. اگر به دنبال راههایی برای افزایش درآمد و افزودن ویژگیهای اضافی به وبسایت خود هستید، تجارت الکترونیک ممکن است راه حل باشد.
از لینک ها در بازاریابی محتوایی خود استفاده کنید
هنگام تبلیغ یک وبسایت کسبوکار کوچک، بسیاری از بازاریابان بیشتر بر روی لینک های دریافتی تمرکز میکنند؛ اما پیوندهایی که در محتوای خود قرار میدهید نیز میتوانند تأثیر زیادی داشته باشند.
نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید
تبلیغ یک وبسایت کسبوکار کوچک فقط به معنای ایجاد ترافیک نیست. شما همچنین باید آن ترافیک را به فروش واقعی تبدیل کنید.
انتهای مطلب/
بدون دیدگاه