بازاریابی عملکردی یک رویکرد بازاریابی دیجیتال است که بر ارائه نتایج قابل اندازه گیری و ردیابی سازمان ها از طریق بازاریابی وابسته، تبلیغات هزینه به ازای هر اقدام (CPA) و سایر ابتکارات مبتنی بر عملکرد تمرکز دارد. هدف از بازاریابی عملکرد دستیابی به یک نتیجه کسب و کار خاص است، مانند فروش، سرنخ یا اقدامی که بتوان آن را در یک کمپین بازاریابی خاص ردیابی کرد. برخلاف تاکتیکهای سنتی تبلیغات، بازاریابی عملکرد مبتنی بر نتایج است و تنها زمانی نیاز به پرداخت دارد که مشتری اقدام مورد نظر را انجام دهد.
تبلیغکنندگان برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود از طریق کانالهای اینترنتی مختلف با ناشران یا شرکتهای وابسته همکاری میکنند و موفقیت آنها با استفاده از فناوریهای تحلیلی و ردیابی ردیابی میشود. بازاریابی عملکرد یک نوع تبلیغات مقرونبهصرفهتر و مقیاسپذیرتر است، زیرا شرکتها فقط برای اقدامات انجامشده پرداخت میکنند و میتوانند کمپینهای خود را در زمان واقعی بر اساس دادههای عملکرد تطبیق دهند.
بازاریابی عملکرد چگونه کار می کند؟
بازاریابی عملکردی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نتایج است که بر.. ...
ادامه مطلب