بازاریابی عملکردی چیست؟

بازاریابی عملکردی یک رویکرد بازاریابی دیجیتال است که بر ارائه نتایج قابل اندازه گیری و ردیابی سازمان ها از طریق بازاریابی وابسته، تبلیغات هزینه به ازای هر اقدام (CPA) و سایر ابتکارات مبتنی بر عملکرد تمرکز دارد. هدف از بازاریابی عملکرد دستیابی به یک نتیجه کسب و کار خاص است، مانند فروش، سرنخ یا اقدامی که بتوان آن را در یک کمپین بازاریابی خاص ردیابی کرد. برخلاف تاکتیک‌های سنتی تبلیغات، بازاریابی عملکرد مبتنی بر نتایج است و تنها زمانی نیاز به پرداخت دارد که مشتری اقدام مورد نظر را انجام دهد. تبلیغ‌کنندگان برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود از طریق کانال‌های اینترنتی مختلف با ناشران یا شرکت‌های وابسته همکاری می‌کنند و موفقیت آنها با استفاده از فناوری‌های تحلیلی و ردیابی ردیابی می‌شود. بازاریابی عملکرد یک نوع تبلیغات مقرون‌به‌صرفه‌تر و مقیاس‌پذیرتر است، زیرا شرکت‌ها فقط برای اقدامات انجام‌شده پرداخت می‌کنند و می‌توانند کمپین‌های خود را در زمان واقعی بر اساس داده‌های عملکرد تطبیق دهند. بازاریابی عملکرد چگونه کار می کند؟ بازاریابی عملکردی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نتایج است که بر.. ... ادامه مطلب

Rebrand در مقابل Refresh برند: کدام یک برای محصول سلامتی مناسب است؟

اگر به دنبال ایجاد تغییراتی در برند محصولات سلامتی خود هستید، درک تفاوت بین برندسازی کامل و تجدید برند ضروری است. هر دو رویکرد می توانند موثر باشند، اما اهداف متفاوتی را دنبال می کنند و به سطوح متفاوتی از سرمایه گذاری نیاز دارند. یک تغییر نام برند کامل شامل بازنگری کامل برند محصول شما […] ... ادامه مطلب

Rebranding در مقابل brand refresh: کدام یک برای شما مناسب است؟

اگرچه این دو اصطلاح در ظاهر مشابه به نظر می رسند، اما وقتی به جزئیات می پردازید، تفاوت ها مانند شب و روز است. در حالی که بازسازی برند مانند این است که به شرکت شما رنگ تازه، ظاهری جدید و یک لوگوی جدید فانتزی بدهید، «تغییر نام کسب و کار» به معنای خراب کردن همه چیزهایی است که ساخته‌اید و دوباره از ابتدا شروع کنید. به عبارت دیگر، یکی به مراتب دراماتیک تر از دیگری است. برای ساده‌تر کردن ایده، یک به‌روزرسانی برند ممکن است شامل موارد زیر باشد: طراحی یا لوگوی فعلی خود را تغییر دهید.در حال به روز رسانی شعار شماپالت رنگ خود را تغییر دهیدمواد بازاریابی با طراوتاستفاده از فونت جدیداز طرف دیگر بازسازی برند به این معنی است: خلق شخصیت جدید.طراحی یک پس زمینه جدید برای شرکت شماخود را در بازاری متفاوت تثبیت کنید.بازنگری کل تصویر شماتازه نگه داشتن برند چیست؟ در دنیای برندسازی، تازه سازی مانند یک مانور تاکتیکی است. اینکه چقدر فرآیند به‌روزرسانی برند شما پیچیده است به میزانی که باید تصویر خود را تغییر دهید بستگی دارد. اغلب، ایده این است که تأثیر مشخصی بر احساس، صدا و نگاه شرکت شما به مشتری داشته باشید. هما.. ... ادامه مطلب

بازاریابی مخفی چیست؟

استراتژی های بازاریابی مخفی شامل معرفی یک محصول به مشتریان به گونه ای است که به نظر تبلیغاتی نمی رسد. این یک استراتژی در تکنیک گسترده تر بازاریابی مخفیانه است، که در آن نمایندگان به عنوان افراد عادی ظاهر می شوند و محصولات را به دیگرانی که از فشار بازاریابی بی اطلاع هستند نشان می دهند. معمولاً شرکت‌ها افرادی را در پست‌های قدرت یا احترام در کمپین‌های مخفی خود به کار می‌گیرند. به عنوان مثال، کمپین ودکا Turi یک صاحب کلوپ شبانه بسیار مورد توجه را استخدام کرد تا توری را در مهمانی خصوصی خود به نمایش بگذارد و ارتباطی بین محصول و محبوبیت میزبان ایجاد کند. توری همچنین می‌توانست با استخدام بازیگری برای بازدید از کافه‌ها، سفارش توری و توصیه آن به مشتریان دیگر به بازار عرضه شود. اینترنت تعدادی فرصت های بازاریابی مخفی اضافی ایجاد کرده است. معمولاً شرکت ها به دیگران پول می دهند تا نظرات مثبتی درباره محصولات در وبلاگ ها، انجمن ها، وب سایت های اشتراک گذاری ویدیو و در بخش نظرات خرده فروشان آنلاین ایجاد کنند. بازاریابان مخفی که از پلتفرم های اینترنتی استفاده می کنند، از یک زمینه غنی و رو به رشد بهره می ب.. ... ادامه مطلب

روش‌ های نوین کارآفرینی، محرک صنعتی نوآوری

کارآفرین واژه‌ای است که در فرهنگ لغت جهانی کسب و کار در سال ۱۷۲۳ در فرانسه آمده است. با این حال، تنها در ده‌ها سال گذشته، به لطف روش‌های تکرارپذیر و اثبات‌شده است که کارآفرینی به یک صنعت تبدیل شده است. هزینه‌ها به شدت کاهش یافته است. مقادیر هنگفتی از بودجه در دسترس قرار گرفته است و میلیون ها شرکت کننده درگیر شده اند، که همگی منجر به تأثیرات عمیق بر اقتصاد و خود جامعه می شود. مورخان یک تغییر عمیق در اقتصاد را در آغاز قرن بیست و یکم به شکل «انقلاب دیجیتال» به یاد خواهند آورد، جایی که بازیگران اقتصادی غالب دیگر از حوزه‌های انرژی یا صنعت نیامدند. در عوض، این GAFA معروف (گوگل، اپل، فیسبوک، آمازون) در کشورهای غربی و BATX (بایدو، علی‌بابا، تنسنت، شیائومی) در چین بودند که به بازیگران اصلی تبدیل شدند. این انقلاب به اندازه انقلاب‌های صنعتی قرن نوزدهم یا اختراع چاپ در آغاز رنسانس عمیق است، اما در یک بازه زمانی بسیار کوتاه‌تر. میلیون‌ها کارآفرین هر ساله استارت‌آپ‌های خود را با هزینه‌های بسیار پایین، روش‌های اثبات‌شده و جاه‌طلبی‌های بزرگ راه‌اندازی می‌کنند. این انقلاب کارآفرینی کتاب مقدس خود را به .. ... ادامه مطلب

اهمیت داده های نظرسنجی در بازاریابی

داده‌های نظرسنجی می‌تواند به شما کمک کند بهتر بفهمید چه کسی از محصولات و خدمات شما و چرا استفاده می‌کند. استفاده از این داده ها برای اطلاع رسانی بازاریابی می تواند بودجه شما را بسیار بیشتر کند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است. وقتی صحبت از بازاریابی می شود، هیچ چیز مهم تر از نظرها نیست. به هر حال، بدون تایید و خرید عموم، به سختی می‌توان هر محصول یا مفهومی را از زمین خارج کرد. اگرچه ممکن است نظرسنجی‌ها دیگر چندان به صورت چاپی دیده نشوند، اما برای همه انواع تحقیقات مهم هستند. داده‌های نظرسنجی و جمع‌آوری آنلاین زنده هستند و می‌توانند تفاوت زیادی در موفقیت یک برند ایجاد کنند. اگرچه برخی ممکن است نظرسنجی ها را خسته کننده و تجزیه و تحلیل داده ها از آن بسیار دشوار بدانند، تحقیقات نظرسنجی می تواند شرکت شما را با انبوهی از دانش آشنا کند که به شما در ایجاد یک محصول برنده کمک می کند. داده‌های نظرسنجی و جمع‌آوری نه تنها در دسترس است، بلکه می‌تواند در اطلاع‌رسانی یک استراتژی بازاریابی مستحکم بسیار ارزشمند باشد. چرا نظرسنجی ها هنوز اهمیت دارند در این دوره تجزیه و تحلیل با فناوری پیشرفته، ایده نظرسنج.. ... ادامه مطلب

بازاریابی سئو SEO Marketing

استراتژی بازاریابی سئو SEO Marketing Strategy سئو چیست در عصر دیجیتال، جایی که دید آنلاین می‌تواند باعث ایجاد یا شکست یک کسب‌وکار شود، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) به بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی موفق تبدیل شده است. اما سئو دقیقا چیست و چه ارتباطی با بازاریابی سئو و مدیریت سئو دارد؟ در این مقاله، به این مفاهیم می پردازیم و نقش یک مدیر سئو را روشن می کنیم. سئو SEO : Search Engine Optimization ، مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو، عمل بهبود دید وب سایت و رتبه بندی ارگانیک (غیر پولی) موتورهای جستجو است. هدف نهایی جذب ترافیک مرتبط بیشتر به یک وب سایت است که منجر به افزایش در معرض دید برند، تبدیل بیشتر و در نهایت بهبود عملکرد تجاری می شود. بازاریابی سئو چیست بازاریابی سئو SEO Marketing دامنه وسیع تری را در بر می گیرد. این شامل استفاده استراتژیک از تکنیک های SEO برای دستیابی به اهداف بازاریابی است. بازاریابی سئو شامل استفاده از قدرت موتورهای جستجو برای افزایش دیده شدن برند، هدایت ترافیک هدفمند و ایجاد مشتری راغب (سرنخ) Leads است. این استراتژی‌های SEO را با سایر رشته‌های بازاریا.. ... ادامه مطلب

چگونه هزینه تبلیغات خود را کاهش دهیم؟

بسیاری از کسب و کارها بخش زیادی از بودجه خود را صرف تبلیغات می کنند بدون اینکه هیچ نتیجه مثبتی را تجربه کنند. با این وجود، شرکت ها می توانند از روش های مختلفی برای کاهش هزینه های تبلیغاتی و در عین حال بهبود فروش خود استفاده کنند. اگر نیاز به کاهش هزینه های بازاریابی خود دارید، حتما این نکات را دنبال کنید. ۱.کاهش بودجه یکی از موثرترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی ، کاهش بودجه است. روند کاهش بودجه می تواند مالیات برانگیز باشد، اما سفر باید از جایی شروع شود. چرا با شناسایی پروژه هایی که هیچ فروشی تولید نمی کنند شروع نکنید؟ متأسفانه، همه ایده‌هایی که در مقطعی دیدنی می‌دانستید، نتایج مورد انتظار را به همراه نداشتند. برای مثال، معمولاً کمپین‌های اجتماعی پولی تعداد کلیک‌های ناکافی، بسیار کمتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردید، ارائه می‌کنند. همین امر در مورد تبلیغات چاپی نیز صدق می کند، که اغلب در ارائه نسل مورد نظر از سرنخ ها شکست می خورند. بنابراین، مطمئن شوید که تمام پروژه هایی را که نتیجه آنها ناامیدکننده بوده است حذف کنید. اگر در شناسایی طرح‌های بازاریابی کم‌تولید با مشکل مواجه هستید، می.. ... ادامه مطلب