چک لیست Dropshipping برای قبل از شروع کسب و کار

هر کارآفرین در جهان اشتباه می کند. اگر از هر کارآفرینی که می‌شناسید بپرسید، آن‌ها می‌توانند اشتباهات زیادی را که در حرفه خود مرتکب شده‌اند فهرست کنند. حقیقت این است که برخی از اشتباهات کسب و کار به سادگی اجتناب ناپذیر هستند. با این حال، می توانید خود را از انجام اشتباهات پرهزینه و هدر دادن زمان و پول گرانبهای خود دور نگه دارید. شما فقط باید چند کار را قبل از شروع dropshipping انجام دهید. برای کمک به شما برای شروع به بهترین شکل ممکن، فهرستی از ۹ دستورالعمل گام به گام دراپ شیپینگ تهیه کرده ایم: ۱.ایده کسب و کار خود را اصلاح کنید اولین نکته اصلاح ایده کسب و کار شما است. این بدان معناست که شما باید آنقدر ایده خود را مشخص کنید که بتوانید آن را تنها در یک جمله توضیح دهید. به طور خلاصه، شما باید قبل از شروع کسب و کار dropshipping خود، تمام افکار خود را سازماندهی و تجسم کنید. و هنگامی که این کار را انجام دادید، به اصل ایده کسب و کار خود برسید و سعی کنید آن را در چند کلمه خلاصه کنید. همانطور که در مورد راه اندازی یک کسب و کار دراپ شیپینگ فکر می کنید، به احتمال زیاد می دانید که می خواهید چه چیز.. ... ادامه مطلب

Dropshipping چیست؟

Drop Shipping شکلی از کسب و کار خرده فروشی است که در آن فروشنده سفارشات مشتری را بدون نگه داشتن موجودی در دسترس می پذیرد. درعوض، در شکلی از مدیریت زنجیره تامین ، فروشنده سفارش‌ها و جزئیات حمل و نقل آنها را به سازنده، عمده‌فروش ، خرده‌فروشی دیگر یا یک خانه تامین انتقال می‌دهد ، که سپس کالا را مستقیماً برای مشتری ارسال می‌کند. فروشنده مسئول بازاریابی و فروش محصول است، اما کنترل محدودی بر کیفیت محصول، ذخیره سازی، مدیریت موجودی یا حمل و نقل دارد. با انجام این کار، هزینه های نگهداری انبارها یا حتی یک ویترین خرید و ذخیره موجودی، و به کارگیری کارکنان لازم برای چنین وظایفی را حذف می کند. مانند هر شکل دیگری از خرده‌فروشی، فروشنده از تفاوت بین قیمت عمده‌فروشی و خرده‌فروشی یک اقلام سود می‌برد، بدون اینکه هزینه‌های مربوط به فروش، بازرگان یا حمل‌ونقل در برابر آنها تعلق گیرد. Dropshipping به یک مدل کسب و کار محبوب برای کارآفرینان کسب و کار الکترونیک تبدیل شده است زیرا به حداقل سرمایه گذاری اولیه و هزینه های سربار نیاز دارد. علاوه بر این، عملیات dropshipping را می توان از هر مکانی با اتصال به اینترنت.. ... ادامه مطلب

راهنمای کامل استراتژی های بازاریابی عملکردی برای برند شما

بازاریابی عملکردی می‌تواند به برند شما کمک کند تا بیشترین بهره را از کمپین‌های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ خود ببرید بدون اینکه هزینه‌ای بیش از بازده شما داشته باشد. بازاریابی عملکرد می تواند به برندها کمک کند تا با کمک به کنترل بودجه خود و صرف هزینه برای نتایج، بیشترین بهره را از کمپین های بازاریابی دیجیتال خود ببرند. ما عمیق‌تر به بازاریابی عملکرد، تفاوت آن با بازاریابی دیجیتال سنتی، انواع مختلف بازاریابی عملکرد، و مزایایی که برای کسب‌وکارهای کوچک به ارمغان می‌آورد، خواهیم پرداخت. تفاوت بین بازاریابی عملکردی و بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریابی دیجیتال و بازاریابی عملکرد دست به دست هم می دهند. حتی ممکن است بگویید که بازاریابی عملکرد زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال است. با این حال، در بازاریابی دیجیتال سنتی، ممکن است همچنان برای کمپین هایی که نتیجه نمی دهند، هزینه پرداخت کنید. بازاریابی عملکرد تضمین می کند که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که نتیجه از پیش تعیین شده شما به دست آید. نقش بازاریابی عملکردی چیست؟ بازاریابی عملکرد برای هدایت رشد در یک برند طراحی شده است. روش‌های بازاریابی ع.. ... ادامه مطلب

بازاریابی عملکرد در مقابل بازاریابی دیجیتال

بازاریابی عملکرد و بازاریابی دیجیتال دو رقیب برتر هستند. اما دقیقاً بازاریابی عملکرد در مقابل بازاریابی دیجیتال چیست و مهمتر از آن وقتی تفاوت بین این دو گزینه بازاریابی را بدانید، چگونه تصمیم می گیرید که از کدام استفاده کنید؟ بازاریابی عملکردی چیست؟ بازاریابی عملکرد به بازاریابی اشاره دارد که بر بازگشت سرمایه تیم شما متمرکز است . استراتژی‌های بازاریابی مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلییک، تبلیغات هزینه به ازای هر هزار (CPM) و تبلیغات هزینه به ازای هر اقدام (CPA) همگی در دسته‌بندی بازاریابی عملکرد قرار می‌گیرند. بازاریابی عملکرد یک استراتژی بازاریابی کلیدی برای بسیاری از برندها است. این به ویژه برای کسانی که بودجه بازاریابی محدودی دارند جذاب است زیرا آنها دقیقاً می دانند هنگام راه اندازی یک کمپین جدید چه چیزی از بودجه خود دریافت می کنند. به عنوان مثال، اگر در یک کمپین تبلیغاتی PPC به ازای هر کلیک یک دلار می پردازید و ۱۰۰ دلار برای کمپین هزینه می کنید، می دانید که ۱۰۰ کلیک از آن کمپین تبلیغاتی دریافت می کنید. البته، استراتژی های بازاریابی عملکردی نیز دارای نکات منفی هستند. در حالی که می‌ت.. ... ادامه مطلب