اکثر تیمهای فروش B2B، دائماً به دنبال راهحلهایی برای بهبود قیف فروش خود و بهینهسازی هستند. اما چگونه می توان یک قیف برای تقویت رشد ساخت؟ در این راهنما به این می پردازیم که قیف های فروش B2B در مورد چیست، چگونه آن را ایجاد کنیم و از چه اشتباهاتی در هنگام ساختن آن باید اجتناب کرد.
قیف فروش B2B چیست؟
قیف فروش B2B یک نمایش مرحله ای از سفر یک مشتری B2B معمولی است، از آگاهی از راه حل شما تا خرید واقعی آن. شما را از طریق مراحلی که یک مشتری ایده آل برای تبدیل شدن به یک مشتری طی می کند، راهنمایی می کند. یک قیف فروش برای B2B دارای پنج مرحله اصلی است: آگاهی، علاقه، ارزیابی، مشارکت و اقدام.
قیفهای فروش B2B فرآیند فروش را به قطعات کوچکتر تقسیم میکنند، بنابراین میتوانید به راحتی نقاط ضعف و چالشهای مشتریان احتمالی را در حرکت به مرحله بعدی تشخیص دهید، بنابراین به شما حس جهتگیری در حرکت آنها در سراسر قیف میدهد.
تفاوت بین قیف فروش B2B و خط فروش B2B چیست؟
قیف های فروش و خطوط لوله فروش به جای هم استفاده می شوند که یک سوء تفاهم بزرگ است. آنها نهادهای مختلفی هستند که مراحل متمایز را در یک فرآیند ف.. ...
ادامه مطلب