خدمات بازاریابی محتوا برای آژانس ها به یکی از موثرترین راه ها برای افزایش نرخ تبدیل وب سایت، افزایش آگاهی از برند و افزایش درآمد شرکت تبدیل شده است. اما این روزها، اگر شرکتی بخواهد فعالانه به این اهداف دست یابد، هر محتوایی جواب نمی دهد. خدمات بازاریابی محتوا فقط تولید برند یا محتوای تبلیغاتی نیست. آنها در مورد کمک به مشتریان برای استفاده از استراتژی های اثبات شده برای افزایش موفقیت محتوای خود هستند. در اینجا برخی از بهترین خدمات بازاریابی محتوا را که آژانس‌ها برای کمک به مشتریان خود حتی در مقابل رقبا ارائه می‌دهند، مرور کنیم.

خدمات بازاریابی محتوا چیست؟

خدمات بازاریابی محتوا انواع خدمات دیجیتال مختلف را پوشش می دهد که همگی یک هدف مشترک دارند. هر کدام از آنها به یک استراتژی سفارشی پایبند هستند که به طور خاص برای دستیابی به اهداف کسب و کار خاص طراحی شده است. به خدمات بازاریابی محتوای مختلف برای آژانس ها به عنوان بازیکنان یک تیم ورزشی فکر کنید. در حالی که هدف کلی تیم برنده شدن است، هر بازیکن به روش منحصر به فرد خود در پیروزی سهیم است.

اما برای اطمینان از اینکه تمام آن تاکتیک‌های فردی در زمان‌بندی کامل با هم کار می‌کنند، مربی تیم به یک برنامه بازی نیاز دارد. آژانس‌هایی که خدمات بازاریابی محتوا را ارائه می‌دهند، همه به دنبال کمک به مشتریان خود برای توسعه و اجرای چنین طرح بازی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال هستند.

درست مانند تیم های ورزشی، هر کسب و کاری به روش منحصر به فرد خود به بازاریابی محتوا نزدیک می شود. برخی ممکن است از محتوایی مانند مقالات و پست های وبلاگ استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مواردی مانند ویدیوها و پادکست ها را در خود جای دهند. مهم نیست که یک کسب و کار ممکن است به چه نوع محتوایی علاقه مند باشد، هدف آژانس بازاریابی محتوا این است که اطمینان حاصل کند که به گونه ای ایجاد، تبلیغ و توزیع شده است که شانس عملکرد آن را افزایش دهد.

همچنین بخوانید: استراتژی جهانی بیندیشید، محلی عمل کنید

بهترین خدمات بازاریابی محتوا برای آژانس ها چیست؟

راه اندازی آژانسی که خدمات بازاریابی محتوای عالی ارائه می دهد به خودی خود یک هنر است. هر آژانس متشکل از بخش های مختلف است که همه باید با هم مانند یک ماشین روغن کاری شده کار کنند. مانند یک تیم ورزشی بزرگ، هدف این است که اطمینان حاصل کنید که آژانس شما بازیکنان با استعدادی را با مجموعه مهارت های منحصر به فرد خود جذب می کند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به چندین مؤلفه مشترک بیندازیم که تضمین می‌کنند خدمات بازاریابی محتوای آژانس در نقطه‌نظر قرار دارند.

خدمات مدیریت شده

تصور کنید مشتری هستید و برای استراتژی بازاریابی دیجیتال جدید خود برنامه ای ترسیم کرده اید و حتی ایده ای از بودجه خود دارید. به خود فرضی خود تبریک بگویید، زیرا شما در حال حاضر از بازی جلوتر هستید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک استراتژی ایجاد کنید، استعدادهای مناسب را استخدام کنید تا دیدگاه خود را زنده کنید، بفهمید کجا و چگونه محتوای خود را منتشر کنید و موفقیت خود را معیار قرار دهید.

خدمات بازاریابی محتوای مدیریت‌شده برای آژانس‌ها معمولاً می‌توانند سفارشی شوند تا به همان اندازه یا کمتر از حد نیاز پشتیبانی کنند. اما هدف کلی آنها این است که به هر مشتری کمک کنند تا یک برنامه بازی را ترسیم کند و آنها را با استعدادهای مورد نیاز برای زنده کردن آن پیوند دهد.

استخدام فریلنسر

در این عصر، استخدام هر فریلنسر فوق العاده آسان است. متأسفانه، به همین دلیل است که یافتن یک فریلنسر با کیفیت بسیار دشوار شده است .پیدا کردن یک نویسنده، ویراستار یا طراح بزرگ در میان انبوهی از متقاضیان در یک کنسرت متوسط ​​می تواند به همان اندازه سرگرم کننده باشد که به دنبال سوزن در انبار کاه بسیار بزرگی باشید. خوشبختانه، این حوزه دیگری است که در آن یک آژانس بازاریابی محتوا می تواند کمک کند. بسیاری از آژانس های بازاریابی محتوا می توانند شما را به مجموعه ای از استعدادها متصل کنند. بهترین ها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا آن را به فریلنسرهایی محدود کنید که دارای مجموعه ای از مهارت های مناسب برای پروژه شما هستند.

همچنین بخوانید: 5 مرحله مشاوره مدیریت کسب‌وکار

گردش کار محتوا

یکی از ناخوشایندترین بخش های استخدام یک فریلنسر تصادفی می تواند نظارت مداوم بر پیشرفت آنها باشد. مدیریت گردش کار محتوا یک راه آسان برای از بین بردن چنین مشکلاتی است. مدیریت گردش کار همه چیز در مورد نظارت بر پیشرفت هر یک از خدمات بازاریابی محتوا است که یک آژانس ارائه می دهد. این شامل اطمینان از این است که هر سفارش یک مهلت مشخص برای حذف هرگونه حدس و گمان در مورد زمان تحویل دارد.

اما مدیران محتوا به همین جا بسنده نمی کنند. به هر حال، اگر یک سفارش به وضوح نیاز به تجدید نظرهای متعدد داشته باشد، رعایت یک مهلت چندان معنی ندارد. به همین دلیل است که خدمات گردش کار محتوا نیز به گونه ای طراحی شده است که اطمینان حاصل شود که هر سفارش مطابق دستورالعمل های مشتری ایجاد می شود و هر گونه مشکل قبل از تحویل بررسی و اصلاح می شود. مدیران گردش کار اطمینان حاصل می کنند که هر یک از اعضای تیم تولید محتوا مسئولیت های خود را درک کرده و آنها را به موقع و دقیق انجام می دهند.

آموزش

بخش بزرگی از موفقیت بازاریابی به ماندن در بالای آخرین روندها بستگی دارد. خدمات بازاریابی محتوا برای آژانس‌ها همیشه در حال تحول هستند و آموزش مداوم را برای آژانس‌ها و سازندگانی که می‌خواهند مرتبط باقی بمانند ضروری است. آژانس های مختلف سعی می کنند اطمینان حاصل کنند که کارمندان خود به روش های مختلف به روز می شوند.

انتهای مطلب/ منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید