هر شرکتی می خواهد در هزینه های خود صرفه جویی کند، اما هیچ شرکتی هرگز از کاهش تلاش های روابط عمومی خود رشد نکرد. راه های هوشمندتری برای پس انداز وجود دارد. در اینجا برخی از ایده های داخلی و بینش های متخصص از طرفداران روابط عمومی وجود دارد:

۱. پیش پرداخت سه ماهه یا سالانه

شرکت روابط عمومی شما ممکن است تخفیف پیش پرداخت ارائه دهد. در شرکت روابط عمومی می توان، تخفیفی از ۳ تا ۱۰ درصد برای مشتریانی که به صورت فصلی و سالانه برای کمپین های روابط عمومی خود پیش پرداخت می کنند، ارائه دهید.

۲. ارجاعات

وقتی مشتری جدیدی را به شرکت روابط عمومی خود معرفی می کنید، تیم روابط عمومی از شما قدردانی می کند و ارزش بیشتری را در روابط کسب و کار شما می بیند. شاید آنها ارجاع شما را با خدمات بیشتر و شاید مقداری اعتبار ارجاع تشویق کنند.

۳. خدمات بسته

هرچه خدمات بیشتری از شرکت روابط عمومی خود دریافت کنید، سرمایه گذاری روابط عمومی شما مقیاس پذیرتر است. شما باید از حجم آن سود مالی ببینید. شرکتی که در روابط عمومی تخصص دارد باید راه حل ها و بسته های جامع روابط عمومی را ارائه دهد. از برنامه های هم افزایی و قیمت گذاری همراه بهره ببرید.

۴. یک قرارداد بلند مدت امضا کنید

با امضای قراردادی چند ساله که به شرکت ثبات مالی می دهد و قیمت مطلوب تری را به شما ارائه می دهد، تعهد خود را به شرکت روابط عمومی نشان دهید.

۵. وظایف را از کارمندان دور کنید

آیا کارکنان داخلی کارهایی را انجام می دهند که یک شرکت روابط عمومی می تواند با هزینه کمتر انجام دهد؟ اشتغال سنتی مستلزم هزینه های قابل توجهی از جمله هزینه های پنهان است است. یک شرکت روابط عمومی اغلب به شما قدرت مغز، کارشناسان، مخاطبین، پهنای باند، فرصت‌ها و کارایی بیشتری می‌دهد و همچنین در هزینه‌های شما نسبت به استخدام یک نفر تمام وقت صرفه‌جویی می‌کند.

۶. دفاتر خدمات را به اشتراک بگذارید

بسیاری از شرکت ها نظارت، برش و اندازه گیری رسانه را از دفاتر خدمات خریداری می کنند. با این حال، شرکت‌های روابط عمومی آن‌ها همین منابع را دارند.

۷. نرم افزار روابط عمومی تکراری یا خدمات پایگاه داده رسانه را لغو کنید

چرا مشتری و آژانس باید هزینه نرم افزارهای گران قیمت روابط عمومی را بپردازند؟ این اتلاف منابع است.

۸. خدمات انتشار مطبوعات از طریق شرکت های روابط عمومی نیز ارزان تر است

شرکت های روابط عمومی اغلب می توانند خدمات انتشار مطبوعاتی را با ۷۵ درصد کمتر از قیمتی که مشتریانشان در نظر گرفته اند، بر اساس میزان نفوذ و حجم شرکت خریداری کنند.

۹. مدیریت بحران واقعاً گران است

وقتی بحرانی پیش می آید، باید آماده باشید. مطالعات نشان می‌دهد که هر دلاری که برای برنامه‌ریزی بحران خرج می‌کنید، ۷ دلار در طول یک بحران واقعی صرفه‌جویی می‌کند. اکنون می توانید پول و زمان گرانبهای کمتری را برای جستجوی شرکت مناسب نسبت به یک لحظه حساس صرف کنید.

۱۰. آنچه را که کار می کند اندازه گیری کنید، آنچه را که کار نمی کند برش دهید

همچنین بخوانید: مدیریت شرایط بحرانی کسب و کار

اندازه گیری روابط عمومی دشوار است، راهی برای اندازه گیری پیدا کنید. یافته ها را در نظر بگیرید، استراتژی را تغییر دهید و در نهایت چربی هایی را که به طور مکرر عمل نمی کند، کاهش دهید.

جمع بندی

در حالی که پس انداز پول مهم است، همیشه به شرکای استراتژیک خود اجازه دهید تا سود معقولی داشته باشند. برای ماندن در کسب و کار به آنها نیاز دارید. برای اینکه آنها بتوانند در کسب و کار بمانند، باید بتوانند حقوق کارکنان خود را به خوبی پرداخت کنند و ذخایر نقدی خود را ایجاد کنند. این تعریف شراکت است.

انتهای مطلب/ منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید