پارتیشن‌ها وسیله‌ای جداکننده و دیوار مانند هستند که در محیط‌های مختلف برای جداسازی فضا از آن‌ها استفاده می‌ شود. پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند و براساس کاربرد خود در انواع محیط‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند. برای ساخت پارتیشن‌هایی که در بازار به فروش می ‌رسند، از متریال‌های مختلفی استفاده می ‌شود که نتیجه‌ی آن تولید انواع پارتیشن در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است. یکی از انواع پارتیشن‌های موجود در بازار، پارتیشن اداری می ‌باشد. پارتیشن‌های اداری پارتیشن‌هایی هستند که بیشتر در محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌ گیرند. پارتیشن‌های ادارای  با استفاده از متریال‌های مختلفی مانند شیشه، چوب، پی‌وی‌سی و ام‌دی‌اف ساخته می ‌شوند. در میان این پارتیشن‌ها، پارتیشن‌  تک جداره شیشه‌ای از پرطرفدارترین نوع پارتیشن‌های اداری بشمار می‌رود.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری نوعی از پارتیشن می ‌باشد که به منظور بهینه کردن بهره‌وری کارمندان در یک محیط اداری، فضا را به قسمت‌های مختلف تقسیم می‌ کند. در فضاهای اداری بیشتر اوقات از پارتیشن‌ شیشه‌ای برای نظارت بیشتر بر عملکرد کارکنان استفاده می ‌شود. علاوه براین استفاده کردن از پارتیشن شیشه‌ای در یک محیط اداری سبب افزایش تمرکز کارکنان و پیشرفت محیط اداری می ‌گردد. در دنیای امروزی افراد زیادی مشغول تولید پارتیشن‌های اداری می‌ باشند که بسیاری از این پارتیشن‌های ساخته شده، استاندارد لازم برای استفاده در محیط‌ کاری را ندارند.

شما می ‌توانید برای خرید مطمئن انواع پارتیشن، به سایت اداری­نت مراجعه کنید. مشاوران سایت اداری­نت آماده‌ی راهنمایی مشتریان گرامی برای خرید انواع پارتیشن اداری می ‌باشند. علاوه براین مشاوران و مهندسین سایت اداری­نت با چندین سال سابقه‌ی کاری مرتبط، کار ساخت و طراحی پارتیشن مرتبط با محیط کار شما را انجام می ‌دهند.

برای سفارش و ساخت پارتیشن برای یک محیط اداری، باید به نکاتی مرتبط در این زمینه توجه شود تا بتوان بهترین بهره را از فضا برد.

اولین نکته‌ی قابل توجه و مهم جهت سفارش پارتیشن برای محیط اداری این است که متراژ محیط و فضای مورد نظر برای بکارگیری پارتیشن را بدانیم. معمولاً از پارتیشن‌های اداری برای تقسیم فضا با هزینه‌ی کم استفاده می ‌شود.

بنابراین اگر متراژ فضا چندان بزرگ نباشد، می‌بایستی پارتیشن‌هایی متناسب با همان فضا را انتخاب کرد. علاوه براین برای ساخت پارتیشن اداری باید طول و عرض فضای مورد نظر را بدانید و پارتیشن را متناسب با همان اندازه بسازید.

شما می‌ توانید مشاوره‌های لازم در زمینه‌ی ساخت پارتیشن اداری و ساخت پارتیشن شیشه‌ای را از مشاوران سایت اداری­نت دریافت کنید تا در خرید خود موفق باشید.

مراحل ساخت پارتیشن‌های اداری

پارتیشن‌های اداری برای ایجاد فضای بیشتر در محیط اداری و افزایش تمرکز و بهره‌وری کارمندان مورد استفاده قرار می‌ گیرند. همان طور که گفتیم برای ساخت  پارتیشن اداری در بیشتر اوقات از متریال شیشه استفاده می‌ شود. پارتیشن شیشه‌ای در محیط کاری نظارت کارفرما بر کارمندان را افزایش داده و کارایی کارمندان را بالا می‌برد. ساخت این پارتیشن‌ها برای محیط اداری فرآیند پیچیده ای دارد که ما در این مقاله فرآیند ساخت پارتیشن‌ اداری را برای شما شرح می‌ دهیم.

شما می ‌توانید برای کسب اطلاعات  بیشتر در زمینه‌ی ساخت پارتیشن اداری و ساخت پارتیشن شیشه‌ای به سایت اداری­نت مراجعه کنید.

مراحل ساخت پارتیشن

پارتیشن‌های ادارای با استفاده از استانداردهای لازم ساخت پارتیشن در شرکت‌ها و کارگاه‌های مخصوص تولید می ‌شوند. تولید کنندگان برای تولید پارتیشن اداری به ابزارها و وسایل زیادی نیازمند هستند تا استاندارد‌های ساخت پارتیشن را بر روی آن پیاده کنند.

ابزارهای لازم برای ساخت پارتیشن اداری

متریال پارتیشن‌های اداری با یکدیگر متفاوت است اما پارتیشن شیشه‌ای مناسب‌ترین نوع پارتیشن برای یک محیط اداری است. برای ساخت پارتیشن شیشه‌ای به وسایل و ابزارآلاتی مانند میخ، پیچ چکش، شیشه‌، چارچوب پارتیشن، گیره، مته، فلز، الماس برای برش شیشه و ابزارآلاتی از این قبیل نیاز است.

مرحله اول ساخت پارتیشن اداری

در مرحله‌ی اول ساخت پارتیشن اداری، باید ابتدا تولید کننده‌ی پارتیشن فضای اداری مورد نظر را از نزدیک ببیند و متناسب با متراژ آن فضا پارتیشن شیشه‌ای را بسازد. در این مرحله سازنده باید توجه داشته باشد که ارتفاع فضا و عرض آن چقدر می‌ باشد و سپس با توجه به آن، طول، عرض و ارتفاع پارتیشن را مشخص کند.

مرحله دوم ساخت پارتیشن اداری

در مرحله‌ی دوم ساخت پارتیشن اداری، سازنده‌ی پارتیشن می‌بایستی ابعاد چارچوب پارتیشن را اندازه زده و  با استفاده از متریال فلز یا چوب، این چارچوب را آماده کند. چارچوب پارتیشن شیشه‌ای باید محکم باشد تا بتواند پارتیشن را درون خود نگه‌دارد بدون این‌که آسیبی به شیشه‌ی آن برسد. در اغلب اوقات چارچوب پارتیشن شیشه‌ای را از فلز می ‌سازند زیرا فلز قابلیت مقاومت بالاتری نسبت به چوب دارد.

شما‌ می ‌توانید برای ثبت سفارش ساخت چارچوب پارتیشن شیشه‌ای به سایت اداری­نت مراجعه کنید.

مرحله‌ی سوم ساخت پارتیشن اداری

در مرحله‌ی سوم ساخت پارتیشن اداری، می‌بایستی چارچوب ساخته شده را با استفاده از مته سوراخ کرد تا بتوان شیشه‌ی مورد نظر را بر روی آن نصب کرد. شیشه‌ای که برای ساخت پارتیشن مورد استفاده قرار می‌ گیرد، باید بسیار محکم و مقاوم باشد.

شما مشتریان گرامی می ‌توانید جهت خرید شیشه‌ی مقاوم و نشکن برای ساخت پارتیشن اداری خود، به سایت اداری­نت مراجعه کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

مرحله‌ی چهارم ساخت پارتیشن اداری

پس از این‌که نصب پارتیشن بر روی چارچوب آن به اتمام رسید، می‌بایستی بر قسمت زیرین چارچوب پارتیشن تعدادی چرخ نصب شود تا اگر زمانی نیاز به جابه‌جایی پارتیشن بود، به راحتی بتوان این کار را انجام داد. چرخ‌های مورد نظر برای ساخت پارتیشن در قسمت زیرین چارچوب پارتیشن نصب شده و می‌توانند وزن پارتیشن را تحمل کنند.

مرحله‌ی پنجم ساخت پارتیشن اداری

در مرحله‌ی بعدی باید پارتیشن ساخته شده به محیط اداری برود تا در آن‌جا نصب گردد. گاهی اوقات پارتیشن ثابت است و می‌توان آن را با پیچ و مهره به زمین نصب کرد. این‌گونه پارتیشن‌ها قابلیت جابه‌جایی ندارند و در یک نقطه مستقر می ‌شوند. اما نوع دیگری از پارتیشن‌ها که ما در این مقاله در مورد آن‌ها صحبت کردیم پارتیشن‌های متحرک هستند که در قسمت کناری خود لایه‌های چفت شونده دارند تا اگر در محیطی قرار گرفتند، به صورت خودکار حرکت نکنند. نصب چنین پارتیشن‌هایی نیاز به پیچ و مهره و لوازمی از این قبیل ندارد و به راحتی قابل حرکت کردن هستند. با استفاده از این نوع پارتیشن‌ها فضای مورد نظر قابلیت انعطاف­پذیری پیدا می ‌کند و می ‌تواند کوچکتر یا بزرگ‌تر شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید