وقتی باور کردیم که تقریباً همه چیز در استفاده از آب به عنوان یک عنصر تزئینی گفته و انجام شده است، بیان جدیدی از این مفهوم پدیدار شد. شخصی با یک “چاپگر” آب آمد. کسی فکر کرد که آب و جاذبه را با هم ترکیب کند تا جلوه های شگفت انگیز، حروف، آرم، گرافیک و غیره ایجاد کند. یک حلقه اسپری با طول معین، که در آن یک سری خروجی آب، که از طریق شیر برقی‌های تقریباً فوری پاسخ می‌دهند، تمام کاراکترهایی را که در نرم‌افزاری برنامه‌ریزی شده‌اند که باز و بسته شدن دریچه‌ها را مدیریت می‌کند، با آب می‌کشند. این آبنما حتی می تواند یک آبنمای موزیکال باشد. ساده است، اینطور نیست؟

همانطور که قبلاً گفتم، از دیدگاه من ساده است. من اجزای موجود در این نوع امکانات را توضیح خواهم داد تا همه ما در مورد سادگی نصب موافق باشیم.

اجزای نصب آبنمای پرده آب دیجیتالی

اجازه دهید جزئیات هر یک از اجزا را توضیح دهیم:

 

دروازه ی حمایت کننده

هدف از این عنصر، بالا بردن ماژول های توزیع آب، آلما ماده این محصول تا یک ارتفاع معین است. در این طرح ما تمام عناصر موجود در آن را نشان می دهیم که عبارتند از:

دو برج بالابر مجهز به وینچ، پس از نصب صحیح، کل مجموعه را تا ارتفاع مورد نظر بلند کنید. ما ارتفاع بیش از 4 متر را توصیه نمی کنیم، زیرا شتاب آب ناشی از گرانش، باعث می شود شخصیت ها هنگام سقوط دچار اعوجاج شوند.

یک TRUSS مدولار که توسط برج های بالابر پشتیبانی می شود، قادر است توزیع کننده های آب را نگه دارد.

اگر ماژول های توزیع آب توسط یک سقف موجود پشتیبانی شوند، همه این موارد را می توان حذف کرد. با استفاده از این گزینه یک ارزان شدن عالی نصب نهایی حاصل می شود.

 

مخزن و پمپ شناور

مخزن فولاد ضد زنگ حاوی پمپی است که می تواند جریان مورد نیاز را با فشار کافی برای عملکرد مناسب به ماژول های توزیع آب برساند. در محدوده، هرچه فشار در نازل آبنما خروجی بیشتر باشد، تعریف حروف ترسیم شده بالاتر است. برای تسهیل این امر، تابلو برق مجهز به مبدل فرکانس است که پمپ را کنترل می کند. از این طریق، سرعت جریان به راحتی تنظیم می شود و بنابراین فشاری که باید به کلکتور برسد، به طوری که کاراکترهایی که نمایش داده می شوند به خوبی مشخص می شوند.

مخزن را می توان به طور کامل با حوض مهندسی عمران جایگزین کرد که نصب نهایی را نیز ارزان می کند. در مورد پمپ، ما به طور خاص توصیه می کنیم از پمپ تعریف شده توسط سازنده استفاده کنید تا یک عنصر کلیدی در عملکرد صحیح کل تاسیسات باشد. همچنین پمپ داخل یک پیش فیلتر (ورق سوراخ شده از فولاد ضد زنگ و غربال 90/110 میکرون) قرار می گیرد که اطمینان حاصل می کند که سوپاپ ها کثیف نمی شوند و به خوبی باز و بسته می شوند.

 

لوله های هیدرولیک

آنها لوله های لازم برای اتصال پمپ و ماژول های توزیع آب هستند. یک منبع تغذیه و یک مجرای برگشت وجود دارد که از فشار بیش از حد در منیفولد هنگام بسته شدن تمام شیرها جلوگیری می کند.

ماژول های توزیع آب.

این بخش اصلی این محصول است. این یک منیفولد فولادی ضد زنگ با مقطع مربعی است که در هر متر خطی 32 روزنه حفر شده است. در هر روزنه یک شیر برقی با نازل مربوط به آن قرار می گیرد. این شیرها زمان پاسخ بسیار کمی برای تفسیر هیدرولیکی سیگنال الکتریکی مربوطه دارند.

این کلکتور همچنین پشتیبانی فیزیکی برای چراغ های خطی متشکل از RGB LED است. این چراغ ها DMX هستند، به طوری که ماژول ها می توانند یکپارچه به هم متصل شوند. این نوع نصب را می توان با اتصال ماژول ها برای رسیدن به طول مورد نظر انجام داد. به عنوان یک استاندارد طول آنها 2 و 3 متر برای دستیابی به هر اندازه متناسب است. بنابراین یک پرده دیجیتال 7 متری توسط 2 ماژول 2 متری و 1 ماژول 3 متری تشکیل می شود. ماژول ها به کانکتورهای الکتریکی مختلف برای هر سیگنال مجهز هستند، بنابراین هیچ خطری در سیم کشی شما وجود ندارد.

 

پانل های الکتریکی حفاظتی و کنترلی

پرده دیجیتالی آب مانند هر تاسیسات برقی با محافظ اصلی و کنترل پنل ارائه می شود. در این، تمام عناصر برش ترمو مغناطیسی و دیفرانسیل برای اطمینان از نصب ایمنی گنجانده شده است. این پنل شامل مبدل فرکانس پمپ می باشد. علاوه بر این، تمام نصب، پنل دیگری را می آورد که حاوی رایانه است، یک نوع پانل “همه در یک” که در آن نرم افزار کنترل اجرا می شود. این یک نرم افزار بسیار بصری است.

و این همه است. پرده آب دیجیتال پانا یک محصول بسیار نوآورانه است که فناوری های پیشرفته مانند DMX را با هیدرولیک سنتی ترکیب می کند و به لطف مدولار بودن طراحی آن، نصب آن بسیار آسان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید