هزینه تور اروپا نوروز 1402 به 3 پارامتر اخذ ویزای توریستی شینگن، هتل محل اقامت و بلیط رفت و برگشت هواپیما بستگی دارد. هزینه ویزای توریستی شینگن 60 یورو می‌باشد که متقاضیان این هزینه را باید در سفارت به صورت نقدی پرداخت کنند. در مورد هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچقدر به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه اقامت شما بیشتر می‌شود و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید. از تهران به شهرهای اروپایی نیز ایرلاین‌های ایرانی و خارجی پرواز دارند که هزینه پرواز با ایرلاین‌های خارجی (در برخی موارد) برای شما بیشتر است. معمولا ایرلاین‌های خارجی به صورت غیرمستقیم به شهرهای اروپایی پرواز می‌کنند.

تور‌های ترکیبی اروپا، بهترین گزینه برای گردشگران حرفه‌ای

تور‌های ترکیبی و یا تورهای دور اروپا، معمولا در کشور‌های حوزه شینگن برگزار می‌شود. به این دلیل که شما برای ورود به هر کشور، نیازی به گرفتن ویزای مجزا ندارید.

در تورهای ترکیبی اروپا، فرصت بیشتری برای تفریح و گشت و گذار خواهید داشت. همچنین به جای یک کشور، از چندین شهر و کشور بازدید می‌کنید که این خود فرصت خوبی است.

دلیل اختلاف قیمت تور اروپایی نوروز 1402 چیست؟

دلیل اختلاف قیمت تورهای اروپا در نوروز 1402 در وهله اول، سود آژانس‌های مسافرتی می‌باشد. در مرحله بعد، خدمات متفاوتی است که در این تورها دریافت می‌کنید. به طور مثال در یک تور اروپا نوروز 1402 شما خدمات اخذ ویزای توریستی شینگن، بلیط رفت و برگشت هواپیما و اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه را دریافت می‌کنید و در یک پکیج تور نوروزی اروپا شما خدمات اخذ ویزای توریستی شینگن، بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در یک هتل 4 ستاره به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و شهری و پرداخت عوارض خروج از کشور رو دریافت می‌کنید که به تبع هزینه تور دومی از تور اولی بیشتر است!

ضمانت نامه بانکی در تور اروپا نوروز 1402

ضمانت‌نامه بانکی تورهای اروپا با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان و از سوی آژانس‌های مسافرتی دریافت می‌شود. چرا که اگر متقاضی به کشور برنگردد اعتبار آژانس مسافرتی در نزد سفارت از بین می‌رود. مبلغ ضمانت‌نامه بانکی با توجه به شرایط متقاضی تعیین می‌شود و چیزی در حدود 100,000,000 تا 150,000,000 تومان می‌باشد. تاریخ پرداخت ضمانت‌نامه باید برای 2 روز پس از تاریخ بازگشت از سفر باشد و اگر شما پس از تاریخ مشخص شده به کشور بازنگردید، مبلغ ضمانتنامه به نفع آژانس مسافرتی مصادره می‌شود. اگر تجربه سفر به کشورهای اروپائی را دارید، شاید مشکل زیادی برای اخذ ویزا نداشته باشید اما اگر برای اولین بار است که می‌خواهید به اروپا سفر کنید، شاید مشکل ویزا برای شما جدی باشد. ما در این مطلب علاوه بر ذکر نکاتی که دانستن آن برای تمامی مسافران اروپا ضروری است، قصد داریم بهترین کشورها برای سفر اولی‌ها و بهترین کشورها را برای کسانی که قبلا به اروپا سفر کرده‌اند را معرفی کنیم تا در مناسب‌ترین زمان و با بهترین قیمت‌ها به اروپا سفر کنند.

تور لحظه آخری اروپا، به هیچ عنوان!

تور لحظه آخری به این معناست که شما امروز و یا فردا آماده حرکت باشید. در صورتی که از قبل ویزا گرفته باشید، این کار شدنی است. اما اگر ویزا نداشته باشید، حداکثر 1 ماه برای زمان وقت سفارت و 1 ماه را برای صدور جواب ویزای خود در نظر بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ تفاوتی بین هزینه‌های تور‌های لحظه آخری اروپا و تور های معمولی اروپا وجود ندارد.

سفر لاکچری با روزی 100 یورو هزینه

پرداخت هزینه‌های روزانه کاملا به شهر مقصد و تعداد روزهای اقامت مسافر دارد. با توجه به اینکه هتل‌های کشورهای اروپائی فقط خدمات صبحانه را دارند، با احتساب هزینه‌های خورد و خوراک، حمل و نقل و گشت و گذار، حدودا بین 60 تا 100 یورو برای هر روز همراه خود داشته باشید.

ضمانت‌نامه تورهای اروپا. همه مقررات براساس برگشت شما تعیین شده است.

ضمانت‌نامه تورهای اروپایی از طرف آژانس‌های هواپیمایی گرفته می‌شود و ارتباطی به سفارت خانه‌ها ندارد. در صورتی که مسافر به کشور محل اقامت خود برنگردد، اعتبار آژانس هواپیمایی در سفارت‌ها از بین می‌رود؛ به همین دلیل این ضمانت‌نامه‌ها را آژانس‌های مسافرتی دریافت می‌کند. تعیین مبالغ ضمانت‌نامه کاملا به شرایط متقاضی وابسته است و این مبالغ از حداقل 400 میلیون تومان تا 1 میلیارد تومان و با توجه به شرایط مسافر متغییر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید