لیفان یک تولیدکننده موتورسیکلت و خودرو چینی است که دفتر مرکزی آن در چونگ کینگ چین قرار دارد. شرکت لیفان در سال 1992 تاسیس شد و در دسامبر سال 2005، اولین خودروی لیفان خود را با نام سدان 520 با موتور تری تک برزیلی، تولید کرد.

محصولات لیفان شامل موتورسیکلت‌های سطح ابتدایی، خودروهای سواری، وسایل نقلیه کوچک، کامیون‌های تجاری و… است. این شرکت در شروع فعالیت خود به اسم “مرکز تحقیقاتی اتصالات خودرو چانگ کینگ هونگدا” شناخته می‌شد، که بعدها در سال 1997 نام خود را به گروه صنعتی لیفان تغییر داد. در سال 2003 به ساخت اتوبوس‌ها پرداخت. در سال 2004، لیفان تبدیل به “بزرگترین تولید کننده موتورسیکلت خصوصی در چین” شد.

محصولات

محصولات فعلی و سابق خودرو لیفان عبارتند از:

لیفان 520

لیفان 620

لیفان 820

لیفان X50

لیفان X60

در این مطلب شما را با لیفان X50 و x60 و همچینن طریقه خرید لوازم یدکی لیفان آشنا میکنیم.

خرید لوازم یدکی

خودرو لیفان مانند هر خوردرو دیگری گاهی ممکن است نیاز به تعویض قطعات یدکی پیدا کند. مطمئنا دوست ندارید لوازم یدکی بی‌کیفیت و با جنس بد دریافت کنید بنابراین تمرکز خود را بر خرید لوازم یدکی لیفان اصل بگذارید. لوازم یدکی اصل فابریک لیفان ساخته شده‌اند و گاهی با ضمانت تولید کننده نیز همراه هستند.

مجموعه تری‌اس با تجربه بالا و ارائه بهترین کیفیت‌ها اکنون لوازم یدکی لیفان را بصورت اورجینال در خدمت شما قرار میدهد. مجموعه تری‌اس هرگز بخاطر سود بیشتر اقدام به عرضه لوازمی غیر اصل نخواهد کرد، بنابراین خیالتان آسوده باشد.

لیفان X50

لیفان X50 یک کراس اوور چینی است که توسط لیفان موتورز، تولید می‌شود. این خودرو ابتدا در نمایشگاه خودروی گوانگژو 2013 رونمایی شد.

لیفان X50 در ابتدا قرار بود در سپتامبر 2014 در بازار چین در دسترس باشد که نهایتاً در نوامبر 2014 در بازار خودرو چین عرضه شد و قیمتی بین 59800 یوان تا 82800 یوان داشت.

از مزیت‌های این مدل می‌توان به کم‌هزینه بودن و طراحی مدرن آن اشاره کرد.

اگر با دقت بیشتری به نمای بیرونی خودرو نگاه کنید، متوجه می‌شوید که خودرو تازه، مدرن و حتی شیک به نظر می‌رسد.

بدنه کراس اوور چینی لیفان X50 کاملاً چشمگیر و غیرعادی به نظر می‌رسد، که گاهی اوقات این تصور را ایجاد می‌کند که این یک خودروی چینی نیست، بلکه یک آلفارومئو ایتالیایی است.

قسمت بدنه خودرو دارای یک محافظ پلاستیکی مشکی برای محافظت از ماشین در برابر خط و خش است.

قسمت داخلی

با وجود ظاهر جالب کراس اوور لیفان X50 2015، طراحان فضای داخلی را دلپذیرتر کرده‌اند. بسیار خاطره انگیز، ظریف، شیک و حتی اسپرت به نظر می‌رسد.

ایمنی

ایمنی و راحتی خودرو با خدماتی مانند قفل کردن درهای عقب، ABS، ESP، کیسه هوای جلو و… تضمین می‌شود.

این ماشین دارای یک صفحه نمایش بسیار شیک و قابل اعتماد است، که دکمه‌های بزرگی دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا براحتی موزیک مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

خدمات ایمنی فعال و غیرفعال:

خدمات مانیتورینگ فشار چرخ (TPMS)

ایموبلایزر الکتریکی واحد قدرت

عملکرد باز کردن خودکار درب‌ها در صورت برخورد احتمالی

اگر سرعت بیش از حد مجاز 120 کیلومتر در ساعت باشد، یک سیگنال هشدار صادر می‌شود

هنگامی که خودرو با سرعت بیش از 20 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند، درها به طور خودکار قفل می‌شوند.

خرید لوازم یدکی x50

خودرو لیفان ایکس 50 در دو مدل اتومات و دنده‌ای موجود و قابل خریداری است و جالب است بدانید که از همان لحظه ورودش به بازار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد.

خرید لوازم یدکی لیفان x50 کار چندان آسانی نیست، به خصوص اگر اطلاعات کافی را درمورد آن نداشته باشید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که قبل از اقدام به خرید قطعات حتما اطلاعات کافی را جمع آوری کرده‌اید و از یک متخصص مشاوره بگیرید. آنگاه شما میتوانید با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید و بهترین قطعات را برای ماشین خود تهیه کنید.

لیفان x60

لیفان X60 یک کراس اوور چهار دره چینی است که توسط لیفان، تولید می‌شود. کراس اوور دیفرانسیل جلو لیفانX60 در سال 2016، تحت یک بازسازی قرار گرفت و قسمت عقب کراس اوور تقریباً دست نخورده باقی ماند.

لیفان X60 یک SUV جمع‌وجور است که برای اولین بار در سال 2010 در نمایشگاه خودروی پکن به نمایش درآمد (که در آن زمان به نام لیفان SUV شناخته می‌شد). نسخه تولیدی آن به طور رسمی در نمایشگاه خودرو پکن در سال 2011 با نام X60 عرضه شد.

لیفان X60 از یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری (1794 سی سی) با قدرت 98 کیلووات (133 اسب بخار، 131 اسب بخار) و گشتاور 168 نیوتن متر (124 پوند بر فوت) بهره می‌برد.

لیفان x60، در دو سطح تریم LX و EX ارائه شده که طرح EX آن انواع زیبایی‌ها را اضافه می‌کند. مانند یک سیستم صوتی DVD، سنسورهای ناوبری، بازکن صندوق عقب از راه دور، یک فرمان چرمی، کنترل آب و هوا.

در سال 2012، X60 هجدهمین SUV پرفروش در چین بود. همچنین، این مدل محبوب‌ترین مدل لیفان در بازارهای خارج از کشور بود. در پنج ماهه اول سال 1392، 9120 نسخه برای صادرات تولید شد. حجم فروش سالانه در سال 2013 به 56647، در سال 2014 به 60235 رسید و در سال 2018 از مرز 100000 خودرو فراتر رفت.

خرید لوازم یدکی x60

همانطور که درباره خرید لوازم یدکی گفتیم، برای خرید لوازم یدکی لیفان x60 خود هم نیاز به آگاهی و اطلاعات داررید. اگر فکر میکنید اطلاعات کافی دراین باره ندارید از مکانیک مورد اعتماد خود مشورت بگیرید. هنگامی که احساس آمادگی کردید و قصد انجام خرید لوازم یدکی خود را داشتید به وبسایت تری‌اس مراجعه کنید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که محصولی اصل را با قیمت واقعی دریافت خواهید کرد.

تجهیزات

این خودرو مجهز به کیسه هوای جلو، رینگ‌های 17 اینچی، مجموعه چند رسانه‌ای با آماده‌سازی صوتی برای 6 بلندگو است. لیست تجهیزات همچنین شامل سنسورهای پارک عقب با دوربین، سیستم ناوبری و سایر تجهیزات است.

فضای داخلی خودرو نسبتاً متوسط است، اما این دقیقا نقصی است که می‌توان آن را با کمک روکش‌های اتومبیل، اصلاح کرد. خرید روکش و انواع لوازم یدکی ماشین لیفان بسیار مهم است و باید مطمئن شوید که آنها را از یک فروشنده معتبر خریداری میکنید. وبسایت تری‌اس از بهترین و معتبرترین فروشنده‌های لوازم یدکی لیفان است. شما می‌توانید لوازم یدکی مورد نیاز خود را از وبسایت تری‌اس با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.

چرا لوازم یدکی اصل تهیه کنیم؟

بخاطر گران قیمت بودن لوازم یدکی لیفان ممکن است وسوسه شوید که محصولاتی تقلبی و غیر اورجینال را خریداری کنید و در عین حال با خود فکر کنید که تصمیم عاقلانه‌ای گرفته‌اید در حالی که اینطور نیست. محصولات غیر اورجینال در طول زمان خسارت‌های خیلی بیشتری را به ماشین شما وارد میکنند.

دلایلی که باید لوازم یدکی اصل تهیه کنید:

  1. عملکرد بهتر خودرو

همانطور که گفتیم لوازم یدکی غیر اورجینال به دیگر قطعات ماشین شما نیز آسیب می‌زنند و عملکرد آنها را به پایین‌ترین درجه می‌رسانند. بنابراین برای عملکر بهتر ماشین خود اطمینان حاصل کنید که قطعات اصل تهیه میکنید.

  1. کاهش هزینه

ممکن است خرید قطعات اصل در ابتدا هزینه زیادی داشته باشد ولی در طول زمان هزینه‌های دیگر را کاهش میدهد. با خرید محصولات بی‌کیفیت و غیر اورجینال بعد از مدتی علاوه بر اینکه باید آنها را تعویض کنید بلکه ممکن است بخاطر خسارت‌هایی که به دیگر قطعات وارد کرده نیاز باشد آنها را نیز تعویض کنید.

  1. طول عمر قطعات

لوازم یدکی غیر اورجینال پس از مدت زمان کوتاهی نیاز به تعویض پیدا میکنند زیرا از کیفیت بسیار پایینی برخوردار هستند. ولی قطعات اورجینال، دو یا حتی سه برابر بیشتر از قطعات غیر اورجینال عمر میکنند و عملکر عالی دارند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید