فشن چیست؟ Fashion از کجا به وجود آمد؟ امیدوار هستم که این مطلب باعث تشویق طراحان لباس ، کفش ، پوشاک ، لوازم پوشیدنی و مد ، لوازم آرایشی و همچنین طراحان و آرایشگران حوزه بدن و مو برای حضور در این وب سایت و شروع به فعالیت در آن شود . اما طبق عادت همیشگی پاراگراف ابتدای متنی را به بررسی برخی ابهامات در حوزه Fashion می پردازیم . در وهله اول برای دوستانی که نمی دانند فشن چیست تا این واژه را می شنوند به یاد این موضوع می افتند که چند تا بچه سوسول با چهره های عجیب و غریب و بعضا ترسناک هستند که لباس های پاره پوره و … بر تن دارند و مدل موهای عجیب و غریب دارند و مثلا خالکوبی های ترسناک هم دارند و به همین دلیل واژه فشن برای خیلی از افراد چندان جالب به نظر نمی رسد و دید مثبتی به این قضیه وجود ندارد .

امروز در این مطلب می خواهیم در مورد این صحبت کنیم که نه تنها فشن یک چیز ترسناک نیست بلکه اگر به خودتان هم کمی نگاه کنید متوجه می شوید که خواسته یا ناخواسته شما هم دارید از فشن استفاده می کنید بدون اینکه بدانید ، فقط ممکن است فشن شما برای شما تعریف نشده باشد و شاید از تاریخ انقضای آن گذشته باشد.

در ابتدای امر به این موضوع توجه کنید که فشن یک اسم خالی نیست ، Fashion یک صنعت است که بعضا به عنوان یکی از صنایع برتر در کشورهای روز دنیا تولید و به کشورهای جهان سومی مثل ایران صادر می شود. بنابراین اگر بتوانیم ما صنعت Fashion را در ایران جا بیندازیم می توانیم به عنوان یک فاکتور از اقتصاد مقاومتی و صادرات کالای ایرانی از آن استفاده کنیم . فشن یعنی اینکه شما به عنوان یک فرد در اجتماع از لباس ، کفش ، پوشش ، لوازم پوششی متنوع ، آرایش و پیرایش ، مدل مو و بدنی استفاده کنید

که متمایز از سایر افراد جامعه است و به همین دلیل است که مورد توجه دیگران قرار می گیرید به دلیل وجود این تمایز و این سبک پوششی بعضا صنعت فشن بایستی در کشورهای مختلف که دارای فرهنگی غنی و متمدن هستند نوع فشن نیز متناسب با نوع فرهنگ جامعه طراحی و تولید و ارائه شود. هرچند که بیشترین واژه Fashion را ما در مورد مدل مو می شنویم اما بهتر است بدانید که فشن در اصل ماهیت صنعت نساجی یا پوشاک دارد و در واقع صنعت فشن یکی از سبک های غالب در صنعت طراحی نساجی به حساب می آید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید