بک لینک زمانی است که یک وب سایت با لینک دادن به وب سایت دیگری به آن اشاره می کند. لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو آن را به عنوان بک لینک تشخیص دهند.  بک لینک های با کیفیت بالا عوامل اصلی تصمیم گیری هستند که به وب سایت شما کمک می کنند رتبه خود را در نتایج موتورهای جستجو افزایش دهند. علاوه بر این، این بک لینک ها باید در سایت هایی با محتوای مرتبط باشند. علاوه بر این، این سایت ها باید سایت های معتبری باشند که در رتبه های بالایی قرار دارند. هرچه بک لینک های با کیفیت بیشتری از سایت های مختلف داشته باشید، رتبه شما بالاتر است.

چرا خرید لینک قوی؟
تشخیص نام تجاری/معرفی
زمانی که مردم در حال خواندن مطالب آنلاین هستند، ابتدا لینک ها را متوجه می شوند. اگر ببینند که وب سایت شما بارها و بارها در یک مقاله ذکر شده است، برند شما به طور خودکار با موضوع مقاله در ذهن افراد مرتبط می شود. روشی که موتورهای جستجو لینک‌های سایت شما را تشخیص می‌دهند و نشان می‌دهند که سایت شما اطلاعات مفیدی دارد، مصرف‌کنندگان نیز آن را می‌بینند و نشان می‌دهد که به برند شما علاقه نشان می‌دهند.
رهبر/روابط جدید
داشتن بک لینک های زیاد می تواند شما را وادار کند تا دوستان جدیدی پیدا کنید، رهبری کنید و رابطه خود را با مشتریان خود حفظ کنید. وقتی شخصی یک پست خوب را می‌خواند و یک بک لینک را می‌بیند که به منبع اشاره می‌کند، احتمال زیادی وجود دارد که روی پیوند کلیک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آن مقاله از چه کسی و از کجا بوده است. اگر آن شخص واقعاً از پست شما لذت برد، ممکن است شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کند. یک لینک ساده می تواند بدون کمک به رتبه بندی موتورهای جستجو، مشتریان را به وب سایت شما بیاورد.
بک لینک های تبلیغاتی
راهی برای تبلیغ وب سایت یا محصولات شما از طریق اظهار نظر در سایت های معتبر و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی است. اگر صفحاتی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید محتوای ضعیف/پایه‌ای داشته باشند، برای رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو کار سختی خواهید داشت.
ترافیک
ارجاعی اگرچه بیشتر ترافیک از موتورهای جستجو می آید، برخی از آنها از ارجاعات می آیند. ترافیک ارجاع به این معنی است که افراد روی پیوندهای درون محتوا کلیک می کنند و به محتوای پیوند داده شده منتقل می شوند. بیشتر اوقات، ترافیک ارجاع هدفمند است و نرخ پرش پایینی دارد.
رتبه بندی
ارگانیک نتایج جستجوی ارگانیک نتایجی هستند که دارای کلمات کلیدی مرتبط با عبارت جستجوی اصلی هستند. در مقایسه با نتایج غیر ارگانیک که تبلیغات پرداخت به ازای کلیک هستند. بک لینک دادن به رتبه بندی موتورهای جستجو کمک می کند. اگر پست شما از وب سایت های دیگر لینک دریافت می کند، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید