افزایش درآمد زایی با سایتی پیشرفته

پیشرفت در امکانات و قابلیت سایت ها افزایش درآمدزایی را به دنبال دارد. به همین دلیل اکثر صاحبین کسب و کار به دنبال راهکارهایی هستند که با استفاده از آن بتوانند سایتی پربازدید داشته باشند. آزمون ساز آنلاین، فرم ساز حرفه ای و پرسشنامه آنلاین سه ویژگی بسیار کاربردی در سایت ها است که هر کدام عملکرد خاصی دارند. رعایت استاندارد در ساخت هر یک از این پلتفرم ها اهمیت بسیاری دارد. به همین منظور تیم تخصصی ایپول از بهترین ابزارها و کدها برای طراحی این سه پلتفرم استفاده می کند تا به بهبود سایت ها کمک کنند.

فرم ساز آنلاین

قطعا شما نیز فرم های متعددی را در سایت ها مشاهده کرده اید. تمامی فرم های موجود در سایت ها با استفاده از فرم ساز آنلاین طراحی شده است. فرم سازها شامل یک سری کدهای برنامه نویسی هستند که به صورت استاندارد در HTML تولید می شود. در واقع شما با ورود اطلاعات در این فرم ها و فشردن دکمه ثبت، تمامی اطلاعات درج شده در سات را بر روی سرور سایت ذخیره می کنید. مصرف کننده این فرم ساز نیازی نیست که با کدهای برنامه نویسی کلنجار برود. بلکه این کدها توسط افراد متخصص ارائه شده اند و شما می توانید با استفاده از فرم ساز آنلاین اطلاعات مورد نیاز را درج کرده و ظاهر گرافیکی آن را تغییر دهید. سایر فرایند به صورت خودکار توسط برنامه از پیش تولید شده انجام می شود. فرم نمایندگی فروش، فرم ثبت صورت جلسه، فرم ثبت نام، فرم استخدام، فرم نظرسنجی و … از جمله فرم هایی هستند که توسط فرم سازهای آنلاین طراحی شده اند.

 پیشرفته ترین امکانات فرم ساز آنلاین

 

پیشرفته ترین امکانات فرم ساز آنلاین

فرم ساز آنلاین امکانات بسیار پیشرفته ای را در اختیار کاربران و مدیران سایت قرار می دهد. قابلیت ساخت فرم یکی از امکانات این فرم سازها است که برای بسیاری از سایت ها کاربردی هستند. شما می توانید ظاهر گرافیکی این فرم ها را همانند فرم های موجود بر روی کاغذ طراحی کرده و آن را چاپ کنید. امکان تغییر رنگ فیلدها، تغییر ظاهر فیلدها، انتخاب زیباترین قالب فرم، تغییر نوشته های موجود در آن و … از جمله امکانات فرم ساز آنلاین به شمار می رود. فرم سازها به صورت رایگان در برخی از سایت ها وجود دارند و شما می توانید به صورت کلی نحوه عملکرد این فرم سازها را مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود مناسب ترین پلتفرم را سفارش دهید.

آزمون ساز آنلاین

با ورود ویروس کرونا به تمامی کشورها، برگزاری آزمون به صورت اینترنتی بیش از پیش رواج پیدا کرده است. به همین دلیل طراحی جداگانه سوالات امتحانی و مدیریت آن در بستر اینترنت در حالت عادی امکان پذیر نیست. آزمون ساز آنلاین پلتفرمی بسیار پیشرفته و کاربردی است که مدیران و معلمان می توانند با استفاده از آن انواع سوالات را در قالب های مختلف بدون صرف زمان زیاد طراحی کرده و امتحانات و آزمون ها را با کیفیت و امنیت بیشتری برگزار کنند. در این آزمون ساز آنلاین تمامی قابلیت های یک امتحان بی عیب و نقص در نظر گرفته شده است و طراح سوال می تواند زمانی را برای شروع و پایان امتحانات تعیین کند. یکی از ویژگی های بسیار جذاب آزمون ساز آنلاین امکان امتیازدهی سریع و آنلاین است. بدین صورت که شرکت کنندگان پس از پاسخ گویی به سوالات با زدن بر روی دکمه ثبت می توانند نتیجه امتحانات را مشاهده کنند. همچنین در انتهای آزمون نیز امتیازات هر فرد به ترتیب بر روی سایت به نمایش گذاشته می شود.

 هزینه طراحی آزمون ساز آنلاین چقدر است؟

 

هزینه طراحی آزمون ساز آنلاین چقدر است؟

آزمون سازهای آنلاین شامل کدهای برنامه نویسی است که باید توسط افراد متخصص این کدها به برنامه داده شود. ولی کاربران برای استفاده از آزمون ساز آنلاین نیازی نیست که خود را درگیر پروسه برنامه نویسی و کدگذاری کنند بلکه تنها با ورود به آزمون سازها می توانند اطلاعات را وارد کنند. بنابراین آزمون ساز حرفه ای تاثیر بسیاری بر روی کاهش وقت و هزینه شما دارد. هزینه طراحی آزمون ساز آنلاین به شرکت ارائه دهنده و کیفیت این پلتفرم بستگی دارد. تیم تخصصی ایپول با بهره گیری از به روزترین ابزارها و تجارب خود بهترین نرم افزار را با کمترین هزینه طراحی می کند. در نتیجه شما با صرف هزینه ای منصفانه پلتفرمی بسیار پیشرفته را در اختیار خواهید داشت.

پرسشنامه آنلاین

قطعا شما نیز در انتهای جلسات کاری، معرفی محصولات و یا شرکت در سمینارهای مختلف برگه هایی را تحویل گرفته اید که در آن باید نظرات و پیشنهادات خود را وارد کنید. پرسشنامه آنلاین نیز همین نظر سنجی است که در بستر اینترنت صورت می گیرد. این پرسشنامه سوالات و اطلاعات متنوعی را در بر دارد و به پیشرفت سایت کمک بسیاری می کند. هر یک از این فرم ها اهداف خاصی را دنبال می کنند. بنابراین شما باید ابتدا کارایی و قابلیت های سایت خود را در نظر گرفته و بر اساس آن پرسشنامه طراحی کنید. فرم پرسشنامه آنلاین امکان طراحی چندین صفحه را در اختیار شما قرار می دهد و بسیار به صرفه است.

 

  پرسشنامه آنلاین

آیا سفارش پرسشنامه آنلاین بصرفه است؟

بسیاری از سایت ها به دلیل هزینه بر بودن پرسشنامه آنلاین از سفارش آن منصرف می شوند و یا از نمونه های رایگان آن استفاده می کنند. افراد در طول روز فعالیت های بسیار مفیدی را انجام می دهند تا فروش و درآمدزایی بیشتری داشته باشند. استفاده از پرسشنامه آنلاین روشی بسیار راحت و کاربردی است که با استفاده از آن می توانید بازدهی سایت خود را چندین برابر کنید. ارائه پرسشنامه آنلاین در سایت نه تنها به نفع صاحب سایت است، بلکه کاربران نیز می توانند با مشاهده بخش انتقادات و پیشنهادات موجود در سایت از اعتبار سایت مربوطه اطمینان حاصل کنند. هزینه پرسشنامه آنلاین به میزان کیفیت و قابلیت های آن بستگی دارد. شما می توانید طراحی پرسشنامه آنلاین را به سایت های معتبری همچون ایپول بسپارید تا با هزینه ای منصفانه معتبرترین و بهترین پلتفرم را برای شما طراحی کنند. با این کار شما می توانید میزان رضایت مندی کاربران را از خدمات و محصولات خود مورد بررسی قرار دهید.

برگرفته از وب سایت سامانه فرم ساز و آزمون ساز ایپول https://epoll.pro/

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید