اقامت فرانسه

کشور فرانسه در اروپای غربی واقع شده است، پایتخت آن پاریس و زبان رسمی مردم آن فرانسوی می باشد. فرانسه با کشورهایی مانند بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس و ایتالیا همسایگی دارد.

فرانسه مهد رشته ی حقوق و خود تابع حقوق رومی، ژرمنی می باشد و حقوق ایران نیز بسیار به این کشور شبیه است و قسمت های زیادی از قانون مدنی ایران مطابق با قوانین فرانسه می باشد.

وقتی صحبت از اروپای غربی می‌شود، فرانسه بزرگ‌ترین کشور است. درواقع، کشور فرانسه یکی از اولین ابرقدرت‌های جهانی و یکی از قدرت‌های صنعتی و سیاسی دنیا محسوب می‌شود. برای اخذ اقامت کوتاه‌مدت یا بلندمدت فرانسه، راه‌های تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری، از مهم‌ترین روش‌ها محسوب می‌شوند. این مسیرها، منجر به اقامت دائم و اخذ شهروندی و تابعیت فرانسه نیز خواهند شد. فرانسه کشوری است که تابعیت مضاعف اعطا می‌کند.

روش های دریافت اقامت فرانسه

اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی

اخذ اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری

اخذ اقامت فرانسه از طریق تحصیل

اخذ اقامت فرانسه از طریق کار

اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

اخذ اقامت فرانسه از طریق ازدواج

اخذ اقامت فرانسه از طریق تولد

اخذ اقامت فرانسه از طریق ویزای توریستی

اخذ اقامت فرانسه از طریق پناهندگی

اخذ اقامت از طریق تمکن مالی

متقاضیان می توانند از طریق کار به اقامت کشور فرانسه دست یابند. کار در فرانسه موجب دریافت اقامت فرانسه برای متقاضیانی می شود که ویزای کار دارند. فرانسه از جمله کشورهایی است که متقاضیان جهت دریافت ویزای کاری باید پیشنهاد کاری (جاب آفر) از کارفرما داشته باشند.

اقامت فرانسه از طریق ازدواج

چنانچه با یک شهروند فرانسوی ازدواج کنید قادر به دریافت اقامت دائم این کشور و سپس تابعیت آن خواهید بود، در صورت ازدواج با یک شهروند فرانسوی باید درخواست تابعیت خود را پس از ۴ سال به اداره ی مهاجرت فرانسه ارسال نمائید.

برای اقامت در فرانسه از طریق ویزای کاری می تواند بسیار زمان بر باشد. راه های آسان و کوتاه تری مانند تحصیل وجود دارد که بعد از تحصیل در فرانسه می توان اقامت کاری دریافت کرد.

اقامت فرانسه از طریق تحصیل به وسیله اخذ پذیرش و بورسیه تحصیلی در این کشور امکان پذیر است. امروزه فرانسه به یکی از مشهورترین مقاصد تحصیل برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. با این حال همواره نمی توان از عهدة هزینه زندگی در فرانسه برآمد و در نهایت موفق به اخذ اقامت از طریق تحصیل شد. هرچند شهریه تحصیل در دانشگاه های دولتی فرانسه معمولاً حدود 200 تا 600 یورو سالانه است و چندان گران نیست، شهریه تحصیل در دانشگاه های خصوصی ممکن است تا 10هزار یورو نیز باشد. خوشبختانه جهت اخذ اقامت از طریق تحصیل، تعدادی بورسیه تحصیلی در فرانسه برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که به وسیله آن ها می توان از هزینه های تحصیل در این کشور کاست.

اقامت فرانسه از طریق پناهندگی

کشور فرانسه حقوق پناهندگان را که در کشور خود از طریق یک قدرت مستقل و یا غیر مستقل مورد آزار و اذیت قرار گرفته است را به رسمیت می شناسد، بنابراین افرادی که شرایط لازم را برای پناهندگی داشته باشند مجوز دریافت اقامت فرانسه را بدست خواهند آورد.

اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری و اخذ آن نیازمند طی نمودن فرایندهایی استکه سرمایه گذار خارجی می تواند به طور مستقیم تابعیت و پاسپورت کشور مورد نظر را بابت سرمایه گذاری مالی خود در آن کشور دریافت کند. برنامه سرمایه گذاری هرچه که باشد، بسیاری از کشورها می کوشند در قبال مبلغ سرمایه گذاری، مجوز اقامت یا تابعیت خود را به سرمایه گذار اعطا کنند. اقامت از طریق سرمایه گذاری و اخذ آن در فرانسه نیازمند صبر بسیار و توان مالی بسیار بالاست. حداقل مبلغ لازم جهت سرمایه گذاری در فرانسه 10 میلیون یورو است، در حالی که زمان لازم جهت اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری حداقل 10 سال به طول می انجامد.

مطمین ترین روش اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی، خرید ملک می‌باشد با خرید ملک در فرانسه می‌توانید اخذ دائم فرانسه را بگیرید با خرید یک ملک به ارزش90هزار یورو در فرانسه و دریافت حداقل اجاره ماهیانه 500یورو درماه،می‌توانید معادل 15ملیون تومان در ماه کسب درآمد کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید