هویت برند چیست؟ این به‌سادگی بیان کوتاهی است که شما چه کسی هستید و چه کاری می‌توانید برای کسی انجام دهید. وقتی راهی پیدا کردید که کل قول شرکت خود را در مورد اینکه کار با شما چگونه خواهد بود و چه چیزی در آن برای مشتریانتان وجود دارد را در چند کلمه احساسی کوتاه خلاصه کنید، برند خود را پیدا کرده‌اید.

ساده است، درست است؟ پس چرا برندسازی مهم است؟ چرا ما حتی در مورد آن صحبت می‌کنیم، اگر دستیابی به آن آن‌قدر آسان است؟ همراه کسب‌وکار دماوند باشید تا به این سؤالات پاسخ دهیم.

زیرا صادقانه بگویم، بسیاری از مردم در انجام این دو کار مشکل دارند. بسیاری از شرکت‌ها نمی‌توانند به طور خلاصه و جذاب به شما بگویند که چه کاری را برای چه کسی و چرا انجام می‌دهند. گویی این گرداب از نکات ظریف و جزئیات شروع به چرخیدن زیر پای آنها می‌کند و وقتی چیزی سخت است چه اتفاقی می‌افتد؟

مردم آن کار را خودشان انجام نمی‌دهند و به متخصص مراجعه می‌کنند.

بااین‌حال، حتی اگر برندسازی ساده به نظر می‌رسد و فکر می‌کنید کاری است که می‌توانید بعداً زمانی که برای آن‌وقت دارید، انجامش دهید، من از شما می‌خواهم در مورد آنچه که با درست‌کردن برند و انجام آن در حال حاضر به دست می‌آورید، سخت فکر کنید. یک ماشین برندسازی که درست و اساسی برنامه‌ریزی‌شده، کسب‌وکار شما را به سطح بعدی خواهد برد. یک برند خوب طرز فکر شما، کارمندان، مشتریان و سرمایه‌گذارانتان را در مورد شرکتتان تغییر می‌دهد.

یک برند خوب یک داستان واضح را منتقل می‌کند.

همچنین بخوانید: 12 اشتباه در وب‌سایت ها که باید از آنها اجتناب کرد

مشتریان و سرمایه‌گذاران ارزش بیشتری برای شرکت‌هایی با داستان روشن قائل‌اند. شرکت‌هایی که داستان‌های واضحی دارند، کارمندانی دارند که می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند و چرا آن را انجام می‌دهند. شرکت‌هایی که داستان‌های واضحی دارند، می‌توانند احساسات مردم را به حرکت درآورند که کلید حرکت فروش است. مردم می‌خواهند در شرکت‌هایی کار کنند که کارهای بزرگ انجام می‌دهند و کارهای بزرگ تنها زمانی عالی هستند که به‌وضوح و به‌سادگی درک شوند.

همه اینها را کنار هم بگذارید؛ در نهایت این پتانسیل را خواهید داشت که سود زیادی را وارد شرکتتان کنید. همان‌طور که قبلاً گفتیم، هیچ‌کس چیزی را که نمی‌فهمد، نمی‌خرد .

انتهای مطلب/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید