یکی از جذاب­ترین اتفاقات زندگی ما می­تواند سفر به خارج از کشور به یک مقصد رویایی باشد و چه بهتر که این سفر برای دیدن جشن­های ملی کشورهای مختلف باشد!! اما خوب شما برای این که بتوانید یک سفر هیجان­انگیز و راحتی را تجربه کنید، باید با تورهایی سفر کنید که هزینه­های معقولی هم داشته باشند تا تجربه بهترین سفر را بدست آورید.

یکی از جذاب­ترین اتفاقات زندگی ما می­تواند سفر به خارج از کشور به یک مقصد رویایی باشد و چه بهتر که این سفر برای دیدن جشن­های ملی کشورهای مختلف باشد!! اما خوب شما برای این که بتوانید یک سفر هیجان­انگیز و راحتی را تجربه کنید، باید با تورهایی سفر کنید که هزینه­های معقولی هم داشته باشند تا تجربه بهترین سفر را بدست آورید. اگر شما هم جزو آن دسته از گردشگران هستید که حساسیت زیادی در انتخاب مقصد سفر دارید، بهتر است سفر با تور ترکیبی اروپا را انتخاب کنید، چرا که اروپا قاره ای هیجان­انگیز و زیبا برای هر قشر سلیقه­ای است. در ادامه بیشتر افراد نگران این هستند که رزرو این تورها کمی برایشان گران تمام شود، ولی پیشنهاد ما این است که مناسب­ترین و بروزترین لیست قیمت تور اروپا را از آژانس مسافرتی تهیه کنید.

حالا که تصمیم گرفته­ اید راهی سفر با تور اروپا شوید و تجربیات جدیدی را کسب کنید؛ ما پیشنهاد می­کنیم که تور‌های ترکیبی اروپا را انتخاب کنید؛ چرا که بهترین گزینه برای گردشگران حرفه­‌ای بشمار می­رود. همچنین تور‌های ترکیبی و یا تورهای دور اروپا، معمولا در کشور‌های حوزه شینگن برگزار می­‌شوند، به این دلیل که شما برای ورود به هر کشور، نیازی به گرفتن ویزای مجزا ندارید و اینکه در تورهای ترکیبی اروپا، فرصت بیشتری برای تفریح و گشت­وگذار دارید و به جای یک کشور، می­توانید از چندین شهر و کشور بازدید کنید که این خودش فرصت بسیار خوبی برای شماست. برای اطلاع از نرخ تورهای اروپا، می ‌توانید وارد وبسایت روشنی شوید. در صفحه‌ تور اروپا ، پکیج ‌ها براساس کشورهای مقصد و هزینه‌ ها دسته بندی شده ‌اند که کار شما را راحت می­کند.

قیمت تورهای ترکیبی اروپا چقدر می­شود؟

خوب باید بگوییم که با توجه به تفاوت نرخ یورو و ریال ایران، تورهای اروپایی در دسته تورهای گران قیمت برای ایرانیان قرار گرفته است. قیمت بلیط رفت­و­برگشت هواپیما، هتل، ترانسفر، گشت‌ها و خدمات تور که هزینه آن‌ها به یورو از شما دریافت می‌شود. شما مسافران با خرید یک تور ترکیبی اروپا می‌توانید تا حد زیادی از هزینه‌های خود در سفر به اروپا صرفه‌جویی کنید. در تور ترکیبی اروپا شما این امکان را دارید که با یک بار هزینه، همزمان از چند شهر اروپایی بازدید کنید. در کل قیمت تورهای ترکیبی براساس قیمت بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد شب‌های اقامت، ترانسفر بین شهری (مترو، پرواز) و شهرهایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید، متغییر ارائه می­شود.

تورهای ترکیبی اروپا معمولا در 2 یا نهایتا 4 کشور اجرا می‌شود. همانطور که مطلع هستید، با توجه به قانون ویزای شینگن، معمولا تورهای ترکیبی اروپا در کشورهای حوزه شینگن برگزار می‌شود که شما با اخذ ویزای شینگن، می‌توانید به 27 کشور وارد شوید. برخی از کشورهای اروپایی به سختی برای اتباع ایران ویزا صادر می‌کنند اما در تور گروهی به راحتی می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. آلمان و هلند از جمله این کشورها هستند اما در تور ترکیبی فرانسه، آلمان و هلند که ویزای شینگن شما از مبدا کشور فرانسه صادر می‌شود و مهمتر اینکه می‌توانید با همان ویزا به آلمان و هلند هم بروید.

آژانس مسافرتی روشنی متنوع ترین تورهای اروپا و همچنین تور لحظه آخری و ارزان اروپا را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و بی نظیری را برای آنها رقم بزند. شما می­توانید با انتخاب و رزرو تور اروپا از آژانس ، با صرف هزینه ای پایین، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. این مجموعه با شروع تعطیلات عید نوروز بهترین قیمت تور اروپا نوروز در طیف متنوعی را به مسافران خود ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور اروپا با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

نکته: پیشنهاد می­کنیم حدودا 2 تا 3 ماه قبل از سفر، برای خرید تورهای ترکیبی اقدام کنید. از این مدت زمان حدودا 1 ماه برای جوابدهی به درخواست ویزا و 1 ماه برای تعیین وقت سفارت در نظر گرفته شده است.

در آخر شما وقتی با آژانس مسافرتی  تماس می گیرید؛ همکاران این مجموعه با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، بهترین تورهای اروپایی را برای شما رزرو می کنند. این تورها شامل بهترین خدماتی هستند که در آژانس های مختلف گردشگری ایران، ارائه می شوند. فرقی نمی کند که در کدامیک از تورها می خواهید ثبت نام کنید، وظیفه آنها ارائه ارزان ترین و بهترین تورهای مسافرتی اروپایی به شما عزیزان است.

منبع:پارسینه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید