شما پاسخی به این سوال دارید که “طراحی وب چگونه می تواند فروش را بهبود بخشد؟” و اهمیت طراحی وب برای فروش را بدانید، بنابراین اکنون زمان آن رسیده است که به این موضوع بپردازید که چگونه می توانید طراحی سایت خود را برای افزایش فروش بهبود بخشید.

  1. طراحی واکنشگرا را یکپارچه کنید

وقتی اهمیت طراحی وب سایت در اصفهان برای فروش را بدانید، می توانید تأثیر داشتن یک سایت کاربردی که برای مخاطبان خود جذاب باشد را درک کنید. اولین قدم برای افزایش فروش، یکپارچه سازی طراحی واکنشگرا است. طراحی ریسپانسیو تضمین می کند که سایت شما با هر دستگاهی که شخصی استفاده می کند سازگار است.

اگر شخصی از طریق دستگاه تلفن همراه خود به وب سایت شما دسترسی پیدا کند، طراحی ریسپانسیو تضمین می کند که سایت شما با صفحه نمایش کوچکتر سازگار است. کاربران همان تجربه فوق العاده ای را خواهند داشت که اگر از طریق دسکتاپ به سایت شما دسترسی داشته باشند، خواهند داشت. شما باید طراحی ریسپانسیو را در سایت خود ادغام کنید زیرا 37 درصد از مصرف کنندگان بیشتر از وب سایت های ریسپانسیو موبایل خرید می کنند.

طراحی سایت در اصفهان خوب که ریسپانسیو باشد می تواند به شما در افزایش فروش برای کسب و کارتان کمک کند.

  1. Calls to Action (CTA) خود را در صفحه برجسته کنید

اگر می خواهید با طراحی وب، فروش خود را افزایش دهید، بر فراخوان های خود تمرکز کنید. هنگامی که مخاطبان شما اطلاعات سایت شما را دوست دارند و می خواهند قدم بعدی را بردارند، به دنبال CTA می گردند تا آنها را راهنمایی کند. اگر CTA های شما در صفحه برجسته نباشند یا به مخاطبان خود نگویند که چگونه ادامه دهند، فروش برای کسب و کار خود را از دست خواهید داد.

می توانید با ایجاد CTAهایی که از صفحه شما خارج می شوند، فروش را با طراحی وب افزایش دهید. به این مثال از اپل نگاه کنید:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید