به حداکثر رساندن درآمد کسب و کار – بکارگیری مفاهیم چرخه زندگی اطلاعات
در دارایی های سرگرمی مصرف کننده

برای پیاده‌سازی Media Vault برای فایل‌های رسانه‌ای غنی مانند فیلم‌ها، منطقی است که پلتفرم‌های ذخیره‌سازی را در نظر بگیرید خرید آیپی تیوی   که از سیستم‌عامل‌های مبتنی بر فایل ذخیره‌سازی متصل به شبکه (NAS) استفاده می‌کنند. این پلتفرم ها حاوی انتقال دهنده های داده هستند تا به طور موثر فایل ها را به هر مقصدی یا سایت سرور VOD که آنها را درخواست کند هدایت کنند. قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری برای محصولات NAS قبلاً به طور گسترده در ارائه دهندگان خدمات رسانه ای و مخابراتی آزمایش و اثبات شده است. ترکیب پلتفرم‌های ذخیره‌سازی NAS با کاهش سرور، هزینه‌های سرمایه (CapEx) را تا ۵۵ درصد یا بیشتر در مقایسه با روش‌های سنتی توزیع دارایی‌های محتوا کاهش می‌دهد.

یکی از عوامل موفقیت مهم برای سرویس‌های رسانه‌های دیجیتال، توانایی ارائه گزینه‌های داغ فعلی از یک لیست پخش است فروش اکانت iptv   بنابراین فایل‌ها باید دائماً به روز شوند و منقضی شوند تا جایی برای موارد جدید باز شود. فن‌آوری‌های فعلی برای مدیریت ذخیره‌سازی سلسله مراتبی برای ایجاد سیاست‌ها و رویه‌هایی وجود دارد که به طور خودکار عناوین قدیمی‌تر را مستقل از مدیریت شبکه به کلاس‌های پایین‌تر ذخیره‌سازی منتقل می‌کنند. همه آدرس‌های IP همچنان در کاتالوگ اصلی محصول حفظ می‌شوند، در صورتی که بعداً به دارایی نیاز باشد (مثلاً آگهی‌های تبلیغاتی آبجو که فقط در تعطیلات پخش می‌شود یا کاتالوگ فیلم بازیگری که در زمان مرگ ستاره نیاز به رستاخیز دارد). استفاده از روش های چرخه عمر اطلاعات برای طبقه بندی فایل ها و ایجاد فرآیندهای تجاری زمان می برد. با این حال،
صدها هزار ساعت محتوای آرشیو شده را ذخیره کنند، می توانند در هاب ها یا سایت های توزیع در زیرساخت تلفن قرار بگیرند.  خرید اکانت iptv برای اندروید هنگامی که با نرم افزاری که فایل ها را به روش چندپخشی توزیع می کند، ترکیب می شود، مخازن مبتنی بر هاب می توانند اشیاء محتوایی را که کمتر درخواست می شوند (در بازه های زمانی مناسب) ارائه دهند و سرورهای VOD می توانند محتوای درخواستی پیوسته را نزدیک ترین نقاط به مشتری ارائه دهند. خزانه های رسانه ای از طریق شبکه به دفاتر محلی متصل می شوند که در آن سرورهای VOD به عنوان “گیرنده” عمل می کنند تا فایل های اخیر یا اغلب مورد دسترسی را ارائه دهند خرید اکانت آی پی تی وی   . اگر فایل قدیمی‌تری از خزانه‌های رسانه مورد نیاز باشد، شبکه‌ها می‌توانند به سرعت محتوا را به‌موقع برای مشاهده توسط مصرف‌کنندگان با ست‌تاپ باکس خود بازیابی کنند.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید