تور دبی؛ بهترین انتخاب برای یک سفر عالی و لوکس

اگر به دنبال شهری فوق مدرن و بسیار لوکس همراه با حفظ سنت های قدیمی اعراب و فرهنگ اسلامی هستید، دبی بهترین گزینه برای شماست!

البته اگر با دیدن عنوان لوکس کمی نگران هزینه های سفر به این شهر شدید، بهتر است بدانید که با انتخاب بهترین روش رزرو تور دبی از آژانس مسافرتی می توانید تا حدود زیادی در هزینه های سفر به این شهر رویایی خاورمیانه صرفه جویی کنید و پیش از سفر هزینه های خود را تا حدود زیادی ثابت نگه دارید. تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی این مجموعه است که شما این شهر را با نام عروس خلیج فارس بیشتر می شناسید. دبی یکی از مدرن ‌ترین شهرها در حاشیه خلیج فارس است و بعنوان شهری گران ‌قیمت در منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر مجلل در دنیا به شهرت قابل توجهی رسیده است.

ایرانیان بسیار زیادی شهر دبی را برای تفریح، کار یا سرمایه‌ گذاری انتخاب می‌ کنند و همین موضوع باعث شده که در سالهای اخیر پرواز دبی از پرطرفدارترین پروازهای خارجی در ایران بشمار رود. دبی امکانات رفاهی و تفریحات بسیار متنوع و جذابی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ های سفر جهت گذراندن تعطیلات نوروزی محسوب می ‌شود. موقعیت عالی دبی، هتل‌ های شیک و لوکس، تفریحات هیجان ‌انگیز، شکوه خیره ‌کننده برج‌ ها و دریای بلورین دبی تنها بخشی از جاذبه‌ های این شهر جذاب می باشند و بی شک یکی از بهترین راه ‌ها جهت سفر به این شهر، رزرو تور دبی است.

بی‌ شک شما مسافران می ‌دانید که قیمت تور دبی به 3 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و ویزای شما بستگی دارد؛ خوب البته فصل سفر و تعداد روزهای اقامت هم این نرخ را تحت تاثیر قرار می ‌دهد. همچنین مهم است بدانید که از کشورمان ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیرمستقیم قطر به سمت دبی پرواز دارند که پرواز ایرعربیا در فرودگاه شارجه به زمین می ‌نشیند و تا دبی، بدون ترانسفر 1 ساعت فاصله زمانی دارید. در ادامه موضوعی که در انتخاب هتل در این ایام باید به آن دقت کنید، موقعیت مکانی هتل‌ های دبی است، به طوریکه هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، طبیعتا هزینه‌ های شما بالا می ‌رود و اگر هتل شما در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه پایین تری برای اقامت می پردازید.

تور دبی؛ بهترین انتخاب برای یک سفر عالی و لوکس

شما مسافران عزیز جهت رزرو تور دبی از تهران و شهرستان ها باید بدانید که این تور مسافرتی هم به صورت هوایی و هم زمینی یا بهتر بگوییم دریایی برگزار می ‌شود و اینکه کدام یک از این تورها برای شما بهتر است به عوامل مختلفی از جمله بودجه شما و نیز انتظار شما از تور دبی بستگی دارد. همچنین مدت زمان اقامت در تور دبی اصلا محدود نیست و به بودجه و هدف شما از سفر به امارات متحده عربی بستگی دارد. برای لذت بردن از سفر و بازدید از همه مکان های توریستی و جذاب دبی، تور دبی 3 شب یا تور دبی 4 شب این مجموعه، گزینه‌ های اقتصادی خوبی برای شما مسافران خواهند بود.

 

منبع:خبرآنلاین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید