مقرون به صرفه ترین سیمان ها در شهر بتن

سیمان به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی شناخته می شود که برای ساخت بخش های مختلفی از یک سازه مورد استفاده قرار می گیرد. سیمان ها قیمت مناسبی نیز نسبت به سایر مصالح دارند و با استفاده از آن می توان سازه های عظیمی را ایجاد کرد. اما اطلاع داشتن از برخی موارد قبل از خرید سیمان به شما کمک خواهد کرد که بهترین انتخاب را داشته باشید. سیمان، ماده اولیه بسیاری از سازه های بتنی آماده نیز هست و با استفاده از آن مصالح مورد نیاز بسیاری از سازه ها ساخته می شود. سیمان ها از نظر ویژگی هایی که دارند به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و می توانید متناسب با نوع و محل استفاده خود بهترین مورد را انتخاب کنید. سیمان را طی فرآیند خاصی با دیگر محصولات ساختمانی مخلوط کرده و مورد استفاده قرار می دهند. میزان استفاده از سیمان در برابر ماسه یا سایر افزودنی های بتنی به محل استفاده از ملات بستگی خواهد داشت. قیمت سیمان نیز از جمله مهمترین موارد حائز اهمیت است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. برای خرید این محصول می توانید راهنمایی های مورد نیاز در خصوص خرید آنلاین بتن را از شرکت شهر بتن دریافت کنید. در ادامه توضیحات کامل تری در خصوص بلوک سبک ارائه نموده ایم.

خرید سیمان با کیفیت

خرید سیمان با کیفیت بالا از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که کیفیت سیمان با مقاومت سازه رابطه مستقیم دارد و هرچه سیمان مناسب تری برای ساخت استفاده شود در نتیجه مقاومت بالایی نیز در ساختمان شاهد خواهیم بود. برای خرید سیمان می توانید به مراکز فروش سطح شهر مراجعه نمایید اما این روش مشکلات متعددی نیز خواهد داشت که از جمله مهمترین آنها می توان به وقت گیر بودن اشاره کرد. مراکز اینترنتی فروش مصالح ساختمانی بهترین شرایط را برای خرید سیمان دارند چرا که از طریق آنها می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین محصولات را خریداری کنید. شهر بتن محصولات باکیفیت را برای فروش ارائه کرده و با مراجعه به سامانه اینترنتی آن می توانید خرید خود را انجام دهید. کارشناسان حرفه ای شرکت نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند.

انواع سیمان

سیمان از جنبه های مختلفی به انواع متفاوت دسته بندی می شود و می توانید متناسب با نوع استفاده خود نسبت به خرید آن اقدام نمایید. یکی از اصلی ترین دلایل تفکیک سیمان، معدنی است که از آن استخراج می شود. معمولا معادن مختلف سیمان باعث تفکیک در ساختار این محصول و مقاومت آن نیز خواهند شد که قبل از خرید بهتر است با ویژگی های هریک آشنایی داشته باشید. سیمان بر حسب نوع خاصیت و دانه هایی که دارد در درجه بندی های مختلفی ارائه شده است. هریک از این درجه بندی ها ویژگی های متفاوتی به سیمان بخشیده اند و باید حتما درجه مخصوص کار خود را خریداری کنید تا مقاومت مورد نظر را شاهد باشید. سیمان در درجه بندی های ۱ تا۵ ارائه شده است که این درجه ها باعث تفکیک سیمان از نظر: دانه، رنگ، زمان خشک شدن، مقاومت و… خواهد شد.

قیمت سیمان بنایی

سیمان بنایی پرکاربردترین نوع سیمان ها است و همانطور که از نام آن پیداست برای کارهای بنایی مورد استفاده قرار می گیرد. این سیمان با نام سیمان پرتلند نیز شناخته می شود که مصارف عمومی دارد. از سیمان بنایی می توانید در بخش های مختلف ساختمان سازی نیز استفاده کنید چرا که چسبندگی بالایی داشته و می تواند آجر و سفال را نیز به بهترین شکل ممکن به یکدیگر متصل کند. این سیمان میزان قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع سیمان ها دارد اما کیفیت آن نیز بالاتر از دیگر انواع آن خواهد بود. سیمان بنایی در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود که عمومی ترین آن را می توان سیمان ۴۰ کیلویی دانست. به دلیل اینکه سیمان بنایی به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد قیمت آن را نیز به ازای هر کیسه تعیین می کنند. البته قیمت بتن آماده در برابر کیفیت بالایی که دارد مناسب بوده و امکان خرید برای همگان وجود خواهد داشت.

اطلاع از قیمت سیمان بنایی

قیمت سیمان بنایی نیز یک رقم ثابت نخواهد بود و عوامل متعددی دست به دست هم می دهند تا در نهایت قیمت دقیق آن را تعیین کنند. قیمت سیمان بنایی در مراکز مختلف فروش می تواند متفاوت باشد. هرچه به معدن استخراج سیمان نزدیک تر باشید حتما قیمت سیمان نیز در آن منطقه ارزان تر خواهد بود چرا که هزینه حمل و نقل پایین تری پرداخت می شود. اما برای شهر های دورتر به دلیل پرداخت هزینه مازاد، شاهد افزایش قیمت بلوک سیمانی هستیم. مراکز متعددی در سطح فضای مجازی اقدام به فروش سیمان بنایی کرده اند که خرید از این مراکز ساده ترین روش است اما قبل از خرید حتما باید قیمت مراکز مختلف فروش را با یکدیگر مقایسه کنید. در این صورت می توانید بهترین محصولات را با نازلترین میزان قیمت ها خریداری کنید. شهربتن یکی از مراکز معتبر فروش محصولات سیمانی است که با مراجعه به وب سایت آن می توانید انواع اقسام سیمان های مختلف را با ذکر قیمت مشاهده کرده و پس از بررسی های اجمالی، خریداری کنید. شما همچنین می توانید سوالات خود در خصوص افزودنی های معدنی بتن مانند قیمت دیرگیر کننده ها و میزان مصرف حباب ساز در بتن آماده را از متخصصین این شرکت جویا شوید.

ساختمان‌ هایی که با بلوک هبلکس ساخته شده اند، به خوبی در هنگام آتش سوزی جان دیگر اعضای ساختمان را حفظ می‌کنند. نه تنها خسارت جانی را به کمترین میزان ممکن می‌رساند، بلکه خسارت مادی را نیز بسیار پایین می‌آورد. وقتی در یک اتاق یا ساختمان که با هبلکس ساخته شده است، آتش سوزی رخ بدهد، در صورت محصور کردن اتاق، آتش سوزی و گرما به دیگر اتاق‌ها منتقل نمی شود و با فرار از آن اتاق می‌توان جان خود را نیز نجات داد.

خاموش کردن یک اتاق برای اتش نشانی کار بسیار ساده تری است تا خاموش کردن یک ساختمان بلند. در نتیجه به محض آتش سوزی در ساختمان هبلکس، باید درهای اتاق مشتعل شده را بست و به سرعت با آتش نشانی تماس گرفت. میزان عایق بودن دیوارهای هبلکس به حدی است که گرمای منتقل شده به اتاق کناری به حدی نمی رسد که حتی یک کاغذ آتش بگیرد. بنابراین استفاده از دیوارهای هبلکس‌ برای کتابخانه‌ها امری حیاتی به حساب می‌آید. زیرا در این صورت کتاب‌های نفیس و گران قیمت در مخزنی که از هبلکس ساخته شده اند برای همیشه محفوظ خواهند ماند.  

به جرأت می توان گفت که بلوک سبک کارآمدترین مصالح ساختمانی نوین بوده، که باعث زیر و رو شدن صنعت ساخت و ساز شده است. این مصالح ساختمانی کم وزن با استفاده از پیشرفت تکنولوژی، اختراع شده و به مرور زمان جایگاه خیلی از مصالح ساختمانی سنتی را تصاحب کرده است.

مزیت هایی که بلوک سبک نسبت به بلوک های قدیمی دارد باعث شده که روز به روز به محبوبیت آن اضافه شده و عده بیشتری از مهندسان ساخت و ساز و مدیران پروژه های ساختمانی به سراغ آن بروند.

بلوک سبک چیست؟

بلوک سبک به طور معمول از ترکیب آب با ماسه ریز دانه، سیمان و پوکه های معدنی ساخته می شود. بسته به نوع بلوک  این ترکیبات می تواند متفاوت باشد. البته دلیل سبک بودن این بلوک ها ایجاد تخلخل توسط حباب های کوچک هوا در بافت آن است.

در واقع ترکیب عناصر در بلوک هر چه که باشد، وجود حباب های هوا در بافت آن ثابت است. همین امر موجب ایجاد قابلیت های چشمگیری برای این مصالح ساختمانی سبک شده است.

کاربرد بلوک سبک در ساختمان سازی

بلوک سبک امروزه از ضروری ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید و در دیوار چینی (دیوارهای غیر باربر)، پر کردن کف سازه، ساختن سقف و ایجاد شیب در بخش های مختلف ساختمان به کار می آید.

بسته به کم و کیفی که انواع بلوک های ساختمانی سبک دارند، می توان از آنها در قسمت های مختلف یک سازه استفاده کرد

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید