هدایای تبلیغاتی در مناسبت های مختلف در همایش ها و سمینارها و نمایشگاه ها جهت معرفی محصولات و خدمات در اختیار سایر افراد قرار می گیرد…
هدایای تبلیغاتی در مناسبت های مختلف در همایش ها و سمینارها و نمایشگاه ها جهت معرفی محصولات و خدمات در اختیار سایر افراد قرار می گیرد. هدایای تبلیغاتی باعث ماندگاری در ذهن مخاطبان و در نتیجه باعث شناخت برند و نام تجاری می شود.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی  بدلیل ماندگاری بالا بین مخاطبان هدف بسیار جذاب و موثر هستند. و از طرف دیگر با توجه به ماندگاری بالای این نوع از تبلیغات تاثیر آن را چندین برابر می کند.

هدایای تبلیغاتی بهترین روش جهت قدردانی از مشتریان و کارمندان می باشد. اکثر افراد پس از دریافت هدیه در پی جبران آن می باشند. و اکثرا اینکار را با خرید از آن کسب و کار انجام می دهند. و یا اگر خودشان خرید و یا از آن خدمات استفاده نکنند آن را به دیگران معرفی می کنند.

انواع هدایای تبلیغاتی

از جمله هدایای تبلیغاتی می توان به مواردی مانند: ست های چرم، سررسید، دفترچه های یادداشت، خودکار، کیف، جاکلیدی، انواع پیکسل، لیوان، لباس های تبلیغاتی، نایلون های تبلیغاتی، ساعت، فندک، فلاسک، پاوربانک و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد که  عنوانهدایای تبلیغاتی استفاده شوند.

از نوع  هدایای  تبلیغاتی  مهم تر  خلاقیت و نحوه طراحی هدایای تبلیغاتی می باشد. هر نوع وسیله جانبی حتی خوراکی ها را می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده نمود.

چرا هدایای تبلیغاتی زرین گیفت؟

ما در زرین گیفت برای تمامی مراسم و همایش های شما هدیه ویژه ای داریم. شما میتوانید در زرین گیفت با خیالی راحت سفارش خود را به ما بسپارید. زرین گیفت برترین کیفیت را تضمین می کند. هدایای تبلیغاتی زرین گیفت در زمینه های گلدان های تبلیغاتی، گیفت یلدا ، شکلات های تبلیغاتی، دمنوش های تبلیغاتی و غیره می باشد.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بهترین روش برای بدست آوردن و حفظ بازار می باشد.که باعث ماندگاری برند شما در ذهن مشتریان و وفاداری آنها به شما می شود.

ما در زرین گیفت در زمینه طراحی و تهیه انواع گیفت تبلیغاتی و گلدان های تبلیغاتی فعالیت می نماییم. در زرین گیفت شما تنوع بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد. و ما تمام آنها را با کیفت بالا ارائه می دهیم. خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی را از زرین گیفت بخواهید.

شما با هر بودجه ای می توانید هدایای تبلیغاتی مناسب و مورد نظر خود را در زرین گیفت سفارش دهید.

انتخاب هدایای تبلیغاتی

تنوع هدایای تبلیغاتی ما بسیار بالا می باشد. مهمترین مسئله ای که در انتخاب هدایای تبلیغاتی باید به آن دقت کنید، کیفیت و کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی می باشد.

جهت انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب مخاطبان خود فکر کنید هدایای مناسب کسب و کار خود و شان مخاطبان هدفتان انتخاب نمایید. جهت انتخاب هدیه مناسب مخاطبانتان بسیار دقت نمایید.

ما در زرین گیفت به این موضوع واقف هستیم که سفارش هدیه تبلیغاتی کار سختی می باشد. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این موضوع را برای شما راحت و خوشایند کرده و سفارش شما را به بهترین نحو انجام دهیم.

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی تنوع بسیاری دارند. و برای شرکت های مختلف دسته بندی متفاوتی دارد.

دسته های شرکت های مختلف اکثرا به این صورت می باشد.1. هدایای تبلیغاتی ارزان. 2. هدایای تبلیغاتی با قیمت متوسط. 3. هدایای گران قیمت و لاکچری.

برخی دیگر از شرکت ها هدایای تبلیغاتی را به دسته های 1. عمومی 2. کارشناسی 3. مدیریتی تقسیم می کنند.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به منظور ارائه در نمایشگاه ها به بازدیدکنندگان جهت جذب و یادگاری و شناختن برند اهدا می شود.

هدایای نمایشگاهی اکثرا ارزان قیمت هستند.

هدایای نمایشگاهی اکثرا در تعداد بالا تولید می شوند. و در نمایشگاه ها عرضه می شوند.

هدایای تبلیغاتی کارشناسی

این هدیه ها برای ارائه به گروهی خاص در نظر گرفته شده اند. و اغلب شامل لوازم الکترونیکی مانند فلش و پاوربانک و از این دست می باشند.

این نوع هدایا نسبتا گرانتر هستند اما ماندگارتر و کاربردی و در نتیجه تاثیر بیشتری دارند.

با ارائه این نوع هدایای تبلیغاتی تاثیرات بیشتر در رونق کسب و کارتان خواهید داشت.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

این هدیه ها جزو هدیه های لوکس می باشند. و اغلب شامل ست های مدیریتی و لوازم نفیس می باشند.

توجه داشته باشید به مدیران هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا و ارزشمند هدیه دهید. زیرا در غیر اینصورت به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندینگ

بهترین راه جهت گسترش کسب و کار استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی می باشد. استفاده از هدایای تبلیغاتی توسط صاحبان کسب و کارها بهترین روش برای توسعه کسب و کار می باشد.

هدایای تبلیغاتی با هزینه کمتر نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی اثر بخش تر بوده به دلیل اینکه مخاطبان هدف رو با خود همراه کرده و در ذهن مخاطب با خاطره خودش ماندگار می شود.

و از جهت دیگر با ارائه هدایای تبلیغاتی باعث وفاداری مشتری نسبت به کسب و کار خود می شوید. و این اتفاق حتی با دریافت یک هدیه ارزان قیمت نیز اتفاق می افتد و همیشه نیاز به هدایای تبلیغاتی گران قیمت نیست.

چاپ و یا حک شدن نام برند و لوگو بر روی هدایای تبلیغاتی باعث میشود مخاطبان با هر بار استفاده و یا نگاه کردن به آن هدیه تبلیغاتی کسب و کار شما را به یاد بیاورند.در این روش نام برند و لوگوی شما بر روی هدایای تبلیغاتی کاربردی حک شده و به طور مرتب با نام تجاری شما برخورد می کنند. و این کار باعث ماندگاری نام تجاری کسب و کار شما در ذهن مخاطبانتان می شود.

هدیه تبلیغاتی در شناخت برند شما بسیار کارآمد می باشد. و از آن به عنوان ابزاری برای برند سازی استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید