یکی از برجسته ترین و مهم ترین نکات در مورد کاشت مو در کرج ، این است که اساسا برای چندین فرآیندی تنها یک روش یا یک متد وجود ندارد. در واقع نمی توان با قاطعیت گفت که برای همه افراد، یک فرمول مشخص در کاشت مو وجود دارد.

از آن جایی که مو های سر در افراد مختلف، با هم متفاوت هستند و نحوه ریزش مو و همچنین دلایل این اتفاق در افراد با هم تفاوت دارند، ممکن است متد های مختلفی از کاشت طبیعی مو برای آن ها نتیجه بدهد. در نتیجه بهترین روش کاشت مو در ایران، روشی است که با نیاز ها و شرایط اولیه افراد متقاضی به بهترین شکل ممکن سازگار باشد.

اگر به دنبال بهترین روش کاشت مو در کرج  هستید باید در این زمینه به چند نکته مهم توجه کنید. به طور کلی هر چقدر که شناخت و آگاهی شما در این زمینه افزایش پیدا کند، احتمال اینکه جستجوی بهترین روش کاشت طبیعی مو برای شما موفقیت آمیز باشد، بیشتر خواهد بود. اگر می خواهید بدانید که مهم ترین نکته ها در مورد انتخاب بهترین روش پیوند مو در ایران چه چیزهایی هستند، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کاشت مو به شیوه سنتی

یکی از متد های نسبتا قدیمی در کاشت مو در کرج طبیعی مو که امروزه نیز فعال است و در بعضی از کلینیک ها به اجرا در می آید، تکنیک FUT است. در این متد از کاشت طبیعی مو، فولیکول ها به صورت یک نوار استخراج شده و پس از تبدیل شدن به قسمت های کوچک تر، در قسمت های میانی و جلویی سر کاشته می شوند.

این فعالیت معمولا موجب ایجاد تراکم مناسبی برای مو ها می شود اما به پانسمان و بخیه نیز دارد و یک اسکار بزرگ را نیز معمولا در قسمت های پشت سر فرد باقی می گذارد. با این وجود هنوز هم برخی از افراد ترجیح می دهند این متد را در برای خودشان در نظر بگیرند. یکی از مزیت های این روش، این است که پس از برداشت فولیکول ها، پوست در ناحیه بانک مو بسته می شود و در نتیجه تراکم مو های شما در این ناحیه چندان تغییر نمی کند. با این حال معمولا باقی ماندن جای زخم به عنوان جدی ترین مشکل در این فعالیت شناخته می شود.

کاشت مو بدون اسکار

یکی از متد های دیگری که در کاشت مو در کرج طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده، کاشت مو به شیوه FIT است. در این فرآیند، برداشت فولیکول ها به صورت جداگانه صورت می گیرد و در نتیجه خبری از ایجاد یک اسکار بزرگ نخواهد بود. برای انجام پیوند طبیعی مو با این متد، شما باید مو های سر خود را از قبل از انجام فرآیند بتراشید.

این متد به طور معمول دوران نقاهت کوتاهی دارد و شما پس از انجام آن می توانید با سرعت بیشتری فعالیت های روزانه را از سر بگیرید. با این حال این فعالیت به زمان بیشتری نسبت به روش سنتی پیوند مو نیاز دارد و باید حتما در شرایط کاملا استاندارد صورت بگیرد. چرا که در غیر این صورت احتمال وارد شدن آسیب به گرافت ها افزایش پیدا خواهد کرد.

کاشت مو به روش ترکیبی

این متد همان طور که از نامش پیداست، با ترکیبی از دو روش بالا به وجود می آید. در واقع در این روش، برداشت فولیکول ها با متد FUT صورت می گیرد و در کاشت آن ها از پانچ های ویژه متد FIT  استفاده می شود. در کاشت مو به روش ترکیبی، این دو متد با هم ترکیب می شوند تا یکدیگر را تکمیل کنند و شما از ترکیب نقاط قوت آن ها بهره مند شوید و پس از مدتی در سر خود، تار های مو کاملا طبیعی و زیبایی داشته باشید.

بهترین روش کاشت مو در ایران چطور تعیین می شود ؟

بهترین روش کاشت مو همان طور که گفته شد، ممکن است در افراد مختلف، متفاوت باشد. در واقع متدی که برای یک نفر بهترین نتیجه را به دنبال دارد، ممکن است برای یک شخص دیگر نتیجه بخش نباشد. در نتیجه برای رسیدن به بهترین انتخاب ممکن، قبل از هر چیز باید شرایط خاص فرد متقاضی با دقت و حساسیت مورد بررسی قرار بگیرد.

در کلینیک تخصصی پوست و مو ، شما قبل از سپری کردن مراحل کاشت طبیعی مو، ابتدا در جلسه های مشاوره حاضر می شوید. در این جلسه ها با بررسی الگوی ریزش مو، وضعیت اولیه مو های سر و همچنان شنیدن انتظارات شما، پزشک بهترین و مناسب ترین متد ممکن را در نظر خواهد گرفت.

از یاد نبرید که کاشت مو، یک فرآیند بسیار تخصصی است و انتخاب متد ایده آل آن برای شما نیز باید از دریچه همین تخصص عبور کند. در نتیجه پزشک بهترین فردی است که می تواند این انتخاب را برای شما انجام بدهد.

در کلینیک با استفاده از پزشکان مجرب و مسئولیت پذیر، تلاش خواهد شد که شما بیشترین رضایت ممکن را از نتایج کاشت طبیعی مو داشته باشید. پایه اصلی یک فرآیند موفقیت آمیز پیوند مو، انتخاب مناسب ترین و سازگار ترین متد خواهد بود.

کاشت مو به صورت تخصصی

وقتی برای کاشت مو به کلینیک مراجعه می کنید، همه فعالیت ها با توجه به شرایط خودتان برای شما در نظر گرفته می شود. اینکه مو های سر شما با چه الگویی دچار ریزش شده اند و همچنین در جریان این فرآیند به چه تراکمی از مو نیاز دارید، همه در انتخاب متد نهایی برای شما موثر خواهند بود.

در کلینیک کاشت طبیعی مو به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. در این کلینیک علاوه بر استفاده از ابزار نوین و مطابق با استاندارد های روز جهان، پزشک متخصص و مجرب به دقت این فرآیند را برای شما انجام می دهد و یک تیم پزشکی نیز در همه لحظات همراه شما خواهند بود تا بدون کوچک ترین نگرانی و اضطراب، این فعالیت را به خوبی پشت سر بگذارید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

بهترین روش کاشت ابرو

کاشت مو و ابرو، شباهت های بسیار زیادی با هم دارند. در هر دو فعالیت، مراحل برداشت، آماده سازی و سپس کاشت گرافت ها صورت می گیرد. تنها محل کاشت گرافت ها و همچنین جزئیات این مرحله، کمی متفاوت خواهد بود.

از آن جایی که کاشت ابرو حتی نسبت به کاشت طبیعی مو نیز حساس تر است، انتخاب مناسب ترین متد برای انجام این فرآیند نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید